15

تبریک تولد به مریم طوسی ؛ از تی ام بکس تا ماز جبرانی

  • کد خبر : 15882
  • 18 آذر 1397 - 17:53
تبریک تولد به مریم طوسی ؛ از تی ام بکس تا ماز جبرانی

سالروز تولد مریم طوسی دو و میدانی کار برجسته ایران با اتفاقات جالبی در صفحه شخصی او در اینستاگرام همراه بود. از تبریک گروه تی ام بکس تا ماز جبرانی و بسیاری دیگر. مریم طوسی با جذب چهره های اسم و رسم دار غیر ورزشی مدل جدیدی از روابط عمومی موثر را به نمایش گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  مریم طوسی یکی از دو و میدانی کاران برجسته ایران است. گرچه امروز با گذر زمان ، مریم طوسی به جرئت چهره اول دو و میدانی ایران نیست و به تدریج به چهره ای کاریزماتیک به دلیل افتخارات گذشته تبدیل می شود اما هنوز هم محبوب است.

مریم طوسی متولد ۱۴ آذر است و به مناسبت سالروز تولدش پیام های تبریک پر و پیمانی از افراد مختلف دریافت کرده است. شاید جالب ترین بخش تبریکات او که روی صفحه اینستاگرام مریم طوسی منتشر شد مربوط به تبریک ویدئویی تولد او توسط گروه موسیقی تی ام بکس بود.

تی ام بکس یک گروه موسیقی ایرانی مقیم دانمارک است که در سال های اخیر هواداران خاص خود را در بین جوانان ایرانی داشته اما این که این گروه برای مریم طوسی پیام تبریک ویدئویی اختصاصی بفرستند اتفاقی شگفت انگیز بود.

مورد دیگر فهرست کسانی که به مریم طوسی تبریک گفته بودند ماز جبرانی بود. جبرانی یک کمدین ایرانی الاصل اما آمریکایی است که در ایالات متحده استندآپ کمدی اجرا می کند و ویدئوهای اجرای وی در رسانه های مجازی ایرانی نیز بارها منتشر شده است.

نکته جالب قضیه اما ارتباط موثر مریم طوسی با چهره هایی است که خط و ربطشان با چهره ای در ورزش بانوان – آن هم مریم طوسی – عجیب است. این موضوع بیش از هر چیز نشان می دهد مریم طوسی در نحوه ارتباط با چهره های اسم و رسم دار غیر ورزشی تا چه اندازه باهوش است.

به عبارت دیگر مریم طوسی از فضای ارتباطی در اینستاگرام برای افزایش میزان محبوبیت خاص خود به بهترین شکل استفاده کرده است بر خلاف ورزشکارانی که امروز مطرح تر هستند و از محبوبیت عام بهره می برند مریم طوسی روشی منحضر به فرد را پیش گرفته است. روشی که منشا آن هر چه که هست ، توانایی جدید و تازه ای از مریم طوسی را به نمایش گذاشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.