13

دو نیمه ماراتن جزیره هرمز ؛ پریسا عرب جایزه 14 میلیونی را به دست آورد

  • کد خبر : 16522
  • 27 دی 1397 - 18:03
دو نیمه ماراتن جزیره هرمز ؛ پریسا عرب جایزه 14 میلیونی را به دست آورد

مساباقت دو نیمه ماراتن زنان کشور در جزیره هرمز برگزار شد. پریسا عرب موفق شد به مقام قهرمانی این مسابقات برسد و در نتیجه جایزه ۱۴ میلیونی را به دست آورد. بهاره جهان تیغ نفر دوم این رقابت ها شد و به جایزه ۱۰ میلیونی رسید.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – دومین دوره رقابت های دو و میدانی نیمه ماراتن قهرمانی کشور در دو بخش مردان و زنان در جزیره هرمز در استان هرمزگان برگزار شد و در بخش زنان عنوان نخست به دونده استان تهران، پریسا عرب رسید. این موفقیت برای پریسا عرب از این نظر حائز اهمیت است که او توانسته قهرمانی اش را تکرار کند.

در پایان رقابت جذاب بانوان دونده حاضر در این دو نیمه ماراتن جزیره هرمز ، پریسا عرب از استان تهران برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات جام هرمز دست یافت. بهاره جهان تیغ از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان شد و افسانه فریدی از استان خراسان رضوی نیز در رتبه سوم قرار گرفت.

همچنین در بخش نتایج تیمی نیز تیم تهران به مقام قهرمانی رسید، خراسان رضوی نایب قهرمان شد و تیم سیستان و بلوچستان نیز به عنوان سومی دست یافت. به پریسا عرب قهرمان این مسابقات مبلغ ۱۴ میلیون تومان پاداش پرداخت شد و نفر دوم ۱۰ میلیون و نفر سوم ۷ میلیون تومان پاداش گرفتند.

همچنین با هدف تشویق و ترغیب دیگر دوندگان شرکت کننده در این مسابقه به هر وزشکاری که با حد نصاب زمانی یک ساعت و سی دقیقه موفق به عبور از خط پایان شد، جایزه 250 هزار تومانی اهدا شد.

اسامی ۸ نفر برتر دو نیمه ماراتن جزیره هرمز :

۱- پریسا عرب – تهران

۲- بهاره جهان تیغ – سیستان و بلوچستان

۳- افسانه فریدی – خراسان رضوی

۴- هاجر رضانژاد – فارس

۵- نگین آیرم نو – اروند

۶- نسرین بخشایش – آذربایجان شرقی

۷- فاطمه سرشتی – تهران

۸- ساناز پرویزی – ایلام

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.