13

شهناز یاری پس از فینال رفسنجان : بیش از حد محتاط بودیم / اجازه خروج جام را از اصفهان نمی دهیم

  • کد خبر : 17057
  • 26 بهمن 1397 - 13:59
شهناز یاری پس از فینال رفسنجان : بیش از حد محتاط بودیم / اجازه خروج جام را از اصفهان نمی دهیم

شهناز یاری پس از فینال رفسنجان / سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان پس از بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان دررفسنجان و تساوی یک بر یک نامی نو و مس با گلایه از توپ غیر استاندارد این بازی تاکید کرده است نامی نو اجازه خروج جام از اصفهان را نمی دهد.

شهناز یاری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران پس از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان در رفنسجان اظهار کرد: می دانستیم بازی سختی در رفنسجان در پیش داریم و فکر می کنم عملکرد بسیار خوب مس در بازی رفت نیمه نهایی برابر حفاری سبب شده بود بازیکنان ما محتاط تر باشند و بازی خودشان را ارائه ندهند.

او اضافه کرد: نمی خواستیم بی گذار به آب بزنیم و هدف ما مدیریت بازی بود. این احتیاط بر عملکرد فنی ما در نیمه اول تاثیر عمده ای گذاشت و در نیمه دوم روی یک اتفاق و اشتباهات فردی گل دریافت کردیم اما سعی کردیم به بازی برگردیم و با پرس از جلو و در نهایت پاور پلی به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان گفت: نتیجه یک بر یک در رفسنجان، نتیجه خوبی است به خصوص این که در زمین حریف و با توپ استار بی کیفیت بازی کردیم که کنترل آن سخت بود. ما از ابتدای لیگ نسبت به این موضوع را معترض بودیم اما ترتیب اثر داده نشد و امیدوارم در فصل آینده این مشکل بزرگ حل شود.

یاری ادامه داد: امسال در لیگ، هر تیم میزبان با هر توپی که دوست داشت بازی کرد و متاسفانه اغلب توپ ها فیک و درجه ۳ است چنان که امروز نیز در بسیاری از صحنه ها بازیکن ما حتی نمی توانست توپ را کتنرل کند اما ما در اصفهان در زمین خودمان و با توپ استاندارد و سایر ملزومات میزبانی، برای هر دو تیم شرایط بهتری ایجاد می کنیم.

نفر اول نیمکت نامی نو با تاکید بر انگیزه تیمش برای کسب جام عنوان کرد: نامی نو آماده قهرمانی است و در اصفهان شرایط متفاوت است. می خواهیم همه چیز را به بهترین شکل پیش ببریم و جام را در اصفهان حفظ کنیم. نامی نو اجازه خروج جام را از اصفهان نمی دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=17057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.