22

روایت راضیه جلیل پور از قهرمانی مرداس | شروع از صفر تا جام قهرمانی سوپر لیگ کاراته

  • کد خبر : 20387
  • 11 اردیبهشت 1398 - 10:02
روایت راضیه جلیل پور از قهرمانی مرداس | شروع از صفر تا جام قهرمانی سوپر لیگ کاراته

تیم کاراته مرداس قم امروز قهرمان سوپر لیگ کاراته بانوان شد و راضیه جلیل پور سرمربی این تیم در مورد مسیر قهرمانی این تیم صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از طرفداری ؛ در پایان سوپر لیگ کاراته بانوان تیم کاراته مرداس قم در فینال از سد تیم جوانه صفادشت عبور کرد و قهرمان شد. مرداس در اولین سال فعالیت در سوپر لیگ جام قهرمانی را بالای سر برد و به نظر می‌رسد برنامه ریزی منسجم و بلندمدت عامل مهمی در قهرمانی این تیم بوده است.

راضیه جلیل پور سرمربی تیم کاراته مرداس قم اظهار کرد: این قهرمانی به سادگی به دست نیامد. از شهریور ماه سال ۹۷ برای حضور در سوپر لیگ شروع به کار کردیم و با گذشت زمان، تیم انسجام پیدا کرد. حامیان مالی ما کمک شایانی به تیم داشتند و در قم گزینش بازیکن کردیم و تیم با مرور زمان کامل شد.

وی افزود: امروز در فینال کار سختی در پیش داشتیم و تیم جوانه صفادشت از بازیکنان ملی برخوردار بود. این نکته را هم باید بگویم که ما مجبور شدیم امروز مسابقه دهیم در حالی که تیم حریف در کاتای انفرادی و تیمی تخلف کرده و خارج از زمان مقرر نقل و انتقالات بازیکن جذب کرده بود اما خدا کمک کرد و از فینال با این شرایط هم سربلند خارج شدیم.

سرمربی تیم کاراته مرداس گفت: با اقتدار قهرمان شدیم و این برای تیمی که اولین سال حیات خود را سپری می‌کرد کار بزرگی بود. ما از صفر شروع کردیم و قوی و جنگنده پیش رفتیم. در این قهرمانی تک تک اعضای تیم، حامیان مالی ما که نقش بسیار پررنگی داشتند و نیز مسئولان ورزشی قم سهیم هستند.

جلیل پور ادامه داد: در هیچ دوره لیگ چنین فینال باکیفیتی ندیده بودم. از سازمان لیگ کاراته به دلیل این انسجام و سطح استاندارد لیگ تشکر می کنم. همه چیز در سطح جهانی بود و لیگ بسیار منظم برگزار شد. امیدوارم بتوانیم با تداوم حضور حامیان مالی خود و نیز جذب حمایت های مالی بیشتر تیم قدرتمندتری تشکیل دهیم. هزینه اردوهای ما زیاد بود و اردوها به ما کمک فنی کرد و در تیم همدلی ایجاد کرد اما نیاز داریم که از نظر مالی دخترانمان را که برخی از آنها از شهرستان‌ها می آیند و به ما کمک می کنند پشتیبانی کنیم.

وی با اشاره به کاراته کاهای تیمش گفت: در قهرمانی یک تیم همه به یک اندازه سهیم هستند و می‌خواهم از همه شاگردانم تشکر کنم. معصومه فرجی کاتاروی ما از قم تا آخر لیگ بدون باخت مسابقه داد و فریال جعفری نژاد از اصفهان در کومیته و زهره برزگر نمایش بسیار خوبی داشتند. بومی‌ها ما به اعتمادی که به آنها شد به خوبی پاسخ دادند. تیم یکدلی داشتیم و این قهرمانی حداقل پاداش آنها بود.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: طرفداری*انتشار ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ساعت ۱۰:۰۲ 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=20387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.