اتفاق سوال برانگیز | تعلیق جهان نجاتی بدون جلسه انضباطی لغو شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

اتفاق سوال برانگیز | تعلیق جهان نجاتی بدون جلسه انضباطی لغو شد

  • کد خبر : 21456
  • 01 خرداد 1398 - 13:26
اتفاق سوال برانگیز | تعلیق جهان نجاتی بدون جلسه انضباطی لغو شد

در اتفاقی عجیب و تنها یک روز پس از این که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد 6 بازیکن و مربی خاطی در جریان دیدار جنجالی تیم های ذوب آهن و شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان را تعلیق کرده، تعلیق سرمربی تیم سیرجانی که در کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارد لغو شده است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – پس از دیدار جنجالی تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان که به درگیری میان بازیکنان و نیمکت دو تیم انجامید، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد ۳ بازیکن از تیم ذوب آهن و ۲ بازیکن و یک مربی از تیم شهرداری سیرجان را تا زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی تعلیق کرده است.

بر این اساس، مریم جهان نجاتی سرمربی تیم شهرداری سیرجان به همراه ۵ بازیکن دیگر دو تیم تا ۱۲ خرداد که زمان برگزاری نشست کمیته انضباطی است حق همراهی تیمشان را در لیگ برتر نداشتند اما کمیته انضباطی در اقدامی عجیب و بلافاصله پس از صدور حکم تعلیق به هیئت فوتبال استان کرمان ابلاغ کرده که تعلیق جهان نجاتی لغو شده است.

این اقدام از سوی فدراسیون فوتبال در حالی صورت گرفته که مریم جهان نجاتی کمک اول مریم آزمون در کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان است. به همین دلیل اکنون این شائبه ایجاد شده که روابط مثبت جهان نجاتی با فدراسیون نشینان و نبود دیده بان رسانه‌ای در فوتبال بانوان، سبب شده فدراسیون فوتبال بدون اینکه اقدام به تشکیل جلسه انضباطی کند سرمربی تیم شهرداری سیرجان را تبرئه کرده است.

این تبرئه اما شامل حال هیچیک از بازیکنان نشده و این امر، شائبه موجود را تقویت می‌کند. اکنون این سوال وجود دارد که حکم کمیته انضباطی مبنی بر تعلیق جهان نجاتی و ۵ بازیکن دیگر بر اساس کدام گزارش صادر شده و عدم تعلیق مربی مذکور نیز بر پایه کدام گزارش و تحقیق اجرا می‌شود؟

جهان نجاتی البته باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارائه کند اما منطقی ترین روش ممکن، برگزاری سریع جلسه کمیته انضباطی و صدور آرا به جای تعلیق بازیکنانی بود که ممکن است تبرئه شوند و با این تعلیق تنها از همراهی تیمشان باز می مانند. قانون استثنا ندارد. چه مربی ملی و چه هر کس دیگر. اقدامات مبهم تنها به شائبه ها دامن می زند و بدبینی ها را تقویت می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.