11

یک پیروزی و 2 شکست ؛ حاصل کار دختران جوان فوتبال ایران در روسیه

  • کد خبر : 2182
  • 01 فروردین 1397 - 14:56
یک پیروزی و 2 شکست ؛ حاصل کار دختران جوان فوتبال ایران در روسیه

تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران با کسب یک پیروزی و 2 شکست به کار خود در تورنمنت 4 جانبه فوتبال زنان روسیه در رده سنی زیر 19 سال به میزبانی سوچی روسیه پایان داد.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” ؛ تیم ملی فوتبال جوانان ایران در سومین و آخرین دیدار خود در تورنمنت بین المللی کوبان اسپرینگ روسیه در سوچی ، رومانی را 2 بر یک شکست داد و با برد ، کار خود را در این تورنمنت به پایان برد.

شاگردان کتایون خسرویار در سومین مسابقه خود در این رقابت ها توانستند 2 بر یک رومانی را شکست دهند آن هم در شرایطی که رومانی در این بازی گل اول را به ثمر رساند اما فاطمه شبان روی خروج ناموفق دروازه بان رومانی گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سرانجام پای هاجر دباغی مهاجم تیم سپاهان اصفهان در این رقابت ها به گل باز شد و دباغی در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف ، در نیمه مربیان گل دوم را برای سرخ پوشان ایران به ثمر رساند.

تیم ملی ایران در اولین مسابقه خود برابر روسیه قرار گرفت و 2 بر صفر شکست خورد. دومین مسابقه ایران برابر کره شمالی برگزار شد که کره ای ها این مسابقه را 3 بر صفر به سود خود پایان دادند.

زهرا خواجوی، زهرا خدا بخشی، مائده دوجی، فاطمه مخدومی، فاطمه قاسمی ، هاجر دباغی، فاطمه حسینی، گلنوش خسروی، فاطمه شبان و مرضیه فیضی، مارال ترکمان ، فاطمه گرایلی، ثنا صادقی ، غزاله صالحی پور ، غزاله بنی طالبی ، شقایق نوری زاده و ندا رحمانی بازیکنان تیم ملی جوانان را در تورنمنت کوبان اسپرینگ را تشکیل دادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.