16

آغاز به کار کشتی آزاد بانوان در زنجان

  • کد خبر : 2729
  • 20 اسفند 1396 - 16:32
آغاز به کار کشتی آزاد بانوان در زنجان

نایب رئیس هیئت کشتی استان زنجان گفت: با جذب قریب به 20 ورزشکار، فعالیت کشتی آزاد بانوان در این استان آغاز شده است و کشتی زنان در استان زنجان توسعه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از ایرنا ، نوشین تقی لو افزود: کشتی آزاد بانوان از حدود 2 هفته قبل در شهرستان زنجان فعال شده است که در صورت استقبال و حمایت های لازم، در دیگر شهرستان های استان نیز راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مدت کوتاه، از کشتی آزاد بانوان زنجان استقبال خوبی شده است، اظهار کرد: در زمان حاضر قریب 20ورزشکار زن جذب کشتی آزاد شده اند و زیر نظر مربیان آموزش دیده تمرین می کنند.

تقی لو ادامه داد: کشتی ‘آلیش و گراپلینگ’ بانوان نیز از حدود 2 سال قبل در این استان راه اندازی شده است و در زمان حاضر نیز 10کشتی گیر در این 2 رشته فعال هستند.

نایب رئیس کشتی بانوان استان زنجان گفت: کشتی گیران زن زنجانی، هفته ای سه روز و در مجموع هفته ای 6 ساعت در یکی از سالن های مجموعه ورزشی در دست احداث واقع در گلشهر کاظمیه، تمرین می کنند.

تقیلو افزود: ‘فرناز چنگیزی و مهسا نجفی’ و ‘زیبا نصیری و لیلا غنی لو’ به ترتیب در بخش داوری و مربیگری کشتی آلیش، ‘نوشین تقیلو’ در بخش کشتی آلیش و گراپلینگ و ‘لیلا میرزایی’ در بخش کشتی آزاد بانوان زنجان، فعال هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.