10
به جا مانده از جام جهانی سنگ نوردی شامونی

مسیر روشن محیا دارابیان ، سرمایه ایران روی دیواره

  • کد خبر : 82950
  • 21 تیر 1401 - 12:07
مسیر روشن محیا دارابیان ، سرمایه ایران روی دیواره
 محیا دارابیان ستاره جوان سنگ نوردی سرعت ایران با تجربه‌ای جدید در جام جهانی فرانسه این رویداد را امیدوارانه به آینده، به پایان رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانمحیا دارابیان و کبری لک زایی فرد نمایندگان سنگ نوردی زنان ایران در جام جهانی فرانسه بودند که در این میان، نقش دارابیان ویژه است.

دختر جوان سنگ نوردی ایران، ستاره پرفروغ زنجان در بخش سرعت حالا با حضور در تورنمنت‌های بزرگ در حال طی کردن مسیر پیشرفت است.

او در دامنه مون بلان فرانسه، گرچه به مرحله نهایی نرسید اما با رتبه هفدهم (فقط یک پله فاصله با مرحله نهایی) رکورد ملی را ارتقا داد و حالا چشم انتظار آینده است.

نمایش جذاب او در مسابقات جهانی جوان در سال گذشته و کسب مدالی تاریخی نشان داد چه سرمایه‌ای روی دیواره‌ها داریم و از این سرمایه باید محافظت شود.

با جمع و تفریق ساده و دخیل کردن سن، توانایی، تجارب و عملکرد چشمگیر محیا دارابیان می‌توانیم به این خروجی برسیم که او تا چه اندازه برای آینده ورزش ایران اهمیت دارد.

محیا در حال حرکت روی یک مسیر صعودی ملایم است و کاملاً نزدیک به ذهن است که او را در جام‌های جهانی بعدی در جمع ستاره‌های تورنمنت به بنیم.

چه چیزی قادر است او را متوقف کند؟ هیچ چیز. او به سلاح اراده مسلح است و هرگز دست نکشیده است گرچه همه این‌ها کافی نیست. ارزش محیا و محیاهای دیگر برای سکوی تصمیم‌گیری برای آینده ورزش درک شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.