16
رتبه دوم کمباین برای دارابیان

پایان راه محیا دارابیان در سنگ نوردی جوانان جهان | زندگی عمودی

  • کد خبر : 66358
  • 06 شهریور 1400 - 20:20
پایان راه محیا دارابیان در سنگ نوردی جوانان جهان | زندگی عمودی
محیا دارابیان سنگ‌نورد جوان ایران در سنگ نوردی جوانان جهان به کار خود پایان داد. او در کمباین که جمع امتیازات سه ماده اصلی است سوم شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات سنگ نوردی جوانان جهان در شهر وورونژ روسیه به پایان رسید و محیا دارابیان تنها دختر اعزامی ایران پس از رقابت در مواد سرعت، سرطناب و بلدرینگ به کار خود پایان داد.

عملکرد محیا در روسیه، انعکاسی جذاب و الهام بخش در ایران داشت. اعتماد به نفس و تلاش تمام عیار او روی دیواره، از محیا چهره یک قهرمان را ساخت حتی با وجود این که در ماده سرعت، او در عین شایستگی به مدال نرسید.

درخشان‌ترین وجه حضور محیا دارابیان در این مسابقات، رقابت او با حریفان در ماده تخصصی‌اش یعنی سرعت بود که دختر اهل زنجان توانست به جمع 4 نفر برتر جهان برسد و تورنمنت را با رتبه چهارم خاتمه دهد.

مواد سرطناب و بلدرینگ اما مواد تخصصی او نبود با این حال محیا در سرطناب در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفت و در بلدرینگ نیز تا جدول نیمه نهایی پیش رفت اما نتوانست به جمع نفرات حاضر در دور پایانی برسد.

گفته شده است دارابیان در مرحله نیمه نهایی بلدرینگ از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است و به همین دلیل نتوانسته به جمع حاضران در نیمه نهایی برسد.

در مجموع سه ماده در امتیاز کمباین، او رتبه باارزش سوم جهان را کسب کرده است. حضور در وورونژ برای محیا از این نظر حائز توجه است که او در آخرین سال حضورش در رده سنی جوانان، با کسب رتبه چهارم سرعت نمایشی خیره کننده در روسیه داشت.

این عملکرد قابل دفاع موقعیت او برای تلاش در راه حضور در المپیک پاریس را تقویت می‌کند. سرمایه گذاری او روی ماده سرعت، نتیجه داده است و نتایج بزرگتر در راه است.

زندگی عمودی محیا، او را متمایز می کند. هر یک از ما میدانی برای مبارزه داریم و او روی دیواره می جنگد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.