19

سمانه خوش‌قدم: تاتامي كرواسي ميدان جنگ اراده و خواستن است 

  • کد خبر : 6136
  • 05 تیر 1397 - 12:46
سمانه خوش‌قدم: تاتامي كرواسي ميدان جنگ اراده و خواستن است 

سرمربي تيم ملي جوانان دختر كاراته پيش از اعزام به كرواسي، محل برگزاري مسابقات گزينشي المپيك 2018 گفت: ميدان كرواسي پيش از همه ميدان جنگ اراده و خواستن است و بچه هاي ما مي خواهند در اين ميدان بهترين عملكردشان را داشته باشند.

به گزارش IWsports سمانه خوش‌قدم در باره وضعيت آمادگي كاراته كاها به سايت فدراسيون كاراته گفت: شکر خدا بچه ها وضعيت آمادگي خوبي دارند و براي كسب سهميه المپيك با انگيزه و مصمم آماده رويارويي با حريفان هستند.

وي با اشاره به اينكه به‌عنوان مربي تيم به تمام بازيكنان ايمان كامل دارم، افزود: كاراته كاها با تلاش و غيرت در تمرينات و مسابقات دوستانه اي كه با تيم ملي بزرگسالان و دانشجويان برگزار كرديم، بسيار خوب ظاهر شدند و اميدوارم بتوانيم حداكثر سهميه را كسب كنيم.

خوش‌قدم عنوان کرد: مسابقات كسب سهميه المپيك كرواسي براي ما فقط يك مسابقه است همانند ساير مسابقات كه بايد در آن مهمترين عملكرد خودمان را داشته باشيم و اهداف تمريني مان را اجرا كنيم.

وي درباره شناخت حريفان خود گفت: حريفان خودمان را آناليز كرده ايم و بچه ها موارد تمريني را به درستي انجام داده اند. كار من به عنوان يك مربي امروز در زمينه فني پايان يافته است و حالا بايد كاراته كاها را از نظر روحي و رواني آماده كنم.

سرمربي تيم ملي نوجوانان و جوانان تصریح کرد: مسابقات مهم گذشته بهترين مسابقات تداركاتي براي ما بوده است و المپيك و رقابت‌هاي كسب سهميه المپيك صرفنظر از فني بودن، جنگ اراده و خواستن است و گرنه به نظر من تمام بازيكنان كشورهاي شركت كننده ازسطح فني بالايي برخوردارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6136

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.