19

مرحله اول لیگ دوچرخه سواری جاده در اردبیل ؛ سمیه یزدانی در صدر

  • کد خبر : 6358
  • 12 تیر 1397 - 21:52
مرحله اول لیگ دوچرخه سواری جاده در اردبیل ؛ سمیه یزدانی در صدر

مرحله اول لیگ دوچرخه سواری جاده در اردبیل در حالی روز نخست خود را با برگزاری مسابقات استقامت سپری کرد که سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد بالاتر از ماندانا دهقان قهرمان شد و در رده جوانان ، ساجده سیاحیان اول شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” اولین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه سواری جاده بانوان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در اردبیل گشایش یافت. اولین روز این مسابقات به استقامت جاده اختصاص داشت.

تیم های تهران،هرمزگان،کردستان،قزوین،لرستان، اردبیل، آسمان آبی مشهد،دبیری تبریز و هیات تبریز در این دوره از مسابقات حضور دارند. ۱۲ تیم اعلام آمادگی کرده اند که ۷تیم در بخش بزرگسالان و ۵تیم در بخش جوانان حاضر هستند.

۱۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۸ ورزشکار در رده سنی جوانان مسابقه استقامت جاده اولین مرحله لیگ جاده بانوان را در مسیر دریاچه شورابیل استارت زدند.این در حالی بود که باد بسیار شدیدی در مسیر مسابقه می وزید.

در این بخش و در رده سنی بزرگسالان ، سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد به مقام قهرمانی رسید و ماندانا دهقان از تیم هیات دوچرخه سواری اردبیل و مینا الهی از تیم هیات هرمزگان در رده های بعدی ایستادند. در رده سنی جوانان نیز ساجده سیاحیان رکابزن گلپایگانی تیم هیئت قزوین به مقام قهرمانی رسید.

این مسابقات روز چهارشنبه 13 تیر در بخش تایم تریل انفرادی برگزار می شود و بعد از ظهر چهارشنبه در اردبیل به کار خود خاتمه می دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.