11

حضور دختران ایران در 8 رشته پارا آسیایی جاکارتا / انگیزه و روحیه در بالاترین سطح

  • کد خبر : 10091
  • 15 شهریور 1397 - 11:58
حضور دختران ایران در 8 رشته پارا آسیایی جاکارتا / انگیزه و روحیه در بالاترین سطح

نایب رئیس فدراسیون ورزش های معلولین نسبت به موفقیت دختران ورزشکار ایران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا خوشبین و امیدوار است. عصمت ریحانی می گوید آن ها با کاروانی احتمالا کم تعدادتر از همیشه اما با شانس های کسب طلا راهی اندونزی می شوند.

عصمت ریحانی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس اظهار داشت: بازی های پارا آسیایی جاکارتا در پیش است و ما پیش بینی می کنیم ورزشکاران ما عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشته باشند. این ارزیابی وجود دارد که با توجه به این حجم از تلاش و زحمت تک تک ورزشکاران و مربیان ، خروجی نتیجه گیری ما در جاکارتا افتخار آفرین باشد.

او اضافه کرد: تلاش کرده ایم که کمبودی در تیم های ملی وجود نداشته باشد. با مربیان صحبت کرده ایم و همه از روحیه و انگیزه بالای دختران ورزشکارمان صحبت می کنند. انتظار مدال های طلای پرتعدادی داریم و به امید خدا این هدف محقق می شود.

نایب رئیس فدراسیون ورزش های معلولین گفت: در تکواندو ، تیراندازی ، بسکتبال با ویلچر ، دو و میدانی ، والیبال نشسته ، بوچیا ، تیراندازی با کمان و تنیس روی میز ، ورزشکار به پارا آسیایی جاکارتا اعزام می کنیم. ما بر اساس سیاست های موجود و اقتصاد مقاومتی یک کاروان کیفی خواهیم داشت.

ریحانی عنوان کرد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بر اساس نظر کمیته ملی المپیک ، ورزشکارانی را به جاکارتا اعزام می کند که شانس مدال و ترجیحا مدال طلا داشته باشند. اعزام غیر ضروری و سفر نیروهای انسانی فاقد کارایی در جاکارتا محدود شده است و باید در بودجه صرفه جویی کنیم. این رویکرد ممکن است به کاهش آمار ورزشکاران ما نسبت به بازی های آسیایی گذشته منجر شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.