17

هفته دوم لیگ هندبال/ پیروزی قاطع لارستان و گچساران ؛ رونمایی از البرز جان سخت

  • کد خبر : 10170
  • 16 شهریور 1397 - 21:06
هفته دوم لیگ هندبال/ پیروزی قاطع لارستان و گچساران ؛ رونمایی از البرز جان سخت

هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با ورود ذوب آهن به لیگ ، برد آسان برای لارستان و گچساران و البته رونمایی از تیم سخت جان البرز سپری شد. آن ها در تهران به تاسیسات دریایی باختند اما بازنده ای کاملا سربلند بودند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر هندبال بانوان دومین هفته خود را پشت سر گذاشت و این هفته نیز همانند هفته نخست پرگل و دیدنی بود.

شهید چمران لارستان 34 ذوب آهن اصفهان 22 ؛ Non_Stop

چمران پس از پیروزی در هفته نخست لیگ هندبال ، دومین برد خود را برابر ذوب آهن دشت کرد. تیم جوان و آینده دار ذوب آهن به عنوان تیمی که تا چند روز قبل همه از انصرافش حرف می زدند ، با فرصتی محدود و شرایطی خاص وارد لیگ هندبال شد و اولین بازی خود را برابر سایه تیم ملی برگزار کرد.

لارستانی ها در این بازی به حریف اجازه خودنمایی ندادند. این موضوع در نیمه دوم نمایان تر بود. آن ها همان طور که در بازی با سپاهان در نیمه دوم کار حریف را یکسره کردند این بار ، دومین نماینده هندبال اصفهان را هم در نیمه دوم زمین گیر کردند.

تیم نشمین شافعیان با این برد و تفاضل گل خوبی که کسب کرده در صدر است و تیمی کاملا شایسته در استارت لیگ نشان داده است. آن ها نسبت به رقبای دیگر خود باثبات تر عمل کرده اند و ستون های مستحکم تری دارند.

از ذوب آهن اما با وجود درخشش حدیثه نوروزی انتظار پیروزی نبود. نجمه مرادی در آینده مجال مناسبی برای بروز توانمندی هایش به عنوان مربی و بازیکنانش خواهد یافت. بازی در لارستان برای او قطعا بازی مفیدی بوده است.

تاسیسات دریایی تهران 31 هیئت البرز 29 ؛ روی البرز حساب باز کنید!

هیئت البرز در اولین بازی خود در لیگ در تهران برابر مدافع عنوان قهرمانی فراتر از نام خود جنگید. گرچه تیم مهسا معتمدی در نهایت برنده بازی شد اما همه چیز تحت تاثیر نمایش فوق العاده کرجی ها قرار گرفت.

سمیه اخلاقی حالا پس از چند سال بذر افشانی در هندبال استان البرز ، به تدریج می رود تا حاصل دسترنجش را درو کند. تیم جوان و کم تجربه 2 فصل قبل البرز که به دسته پایین تر رفت امروز تیمی است که سخت می بازد و ستاره های تازه رو می کند.

آن ها چیزی نمانده بود تاسیسات را متوقف کنند و در نهایت تجربه، برنده را تعیین کرد. هر دو تیم روزی فوق العاده را پشت سر گذاشتند و راضیه جانباز مهره کلیدی تاسیسات در این بازی بود که بازی را برای تیم پایتخت درآورد. تاسیسات حالا 4 امتیازی است و با تفاضل گل کمتر تیم دوم جدول است.

فولاد مبارکه سپاهان 26 اشتاد سازه خراسان رضوی 17 ؛ روز سخت مشهد

درست در روزی که نماینده فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر بازنده شد ، هندبالیست های خراسان هم در اصفهان بازنده میدان را ترک کردند. سپاهان در خانه ، تیمی نبود که به اشتاد سازه باج بدهد.

مرضیه افشاری این بار بر خلاف بازی لارستان یکی از بازیکنان خوب زمین بود و هانیه لک دوباره نقش یک ناجی را برای سپاهان ایفا کرد. اشتاد سازه اما در اولین حضورش در لیگ برتر ، باخت اول را در هفته دوم تجربه کرد. آن ها بازی اولشان را از نماینده بوشهر برده بودند و حالا با سپاهان هم امتیاز شدند.

پترو آموت پویا بوشهر 22 نفت و گاز گچساران 36 ؛ فاتحان خلیج

یک هفته پس از ناکامی غم انگیز در خانه با انواع و اقسام حاشیه ها ، نفت و گاز گچساران نشان داد این توانایی را دارد که همه چیز را به سرعت فراموش کند.

گچساران توانست در حاشیه خلیج فارس و در بوشهر ، پترو آموت را 36 بر 22 شکست دهد. آن ها اختلاف گل خوبی با حریف ایجاد کردند و به تفاضل گل خود هم سر و سامانی دادند.

برای تیم کم مهره و جوان بوشهر ، شکست برابر نفت و گاز گچساران فاجعه نیست. آن ها به خوبی می دانند برابر تیم های درجه یک باید به دنبال یادگیری و برابر تیم های درجه دو به دنبال نتیجه باشند.

فهرست MVP و رده بندی ارزشمندترین بازیکنان لیگ تا پایان هفته دوم به زودی منتشر می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.