18

صمیمی : تیم ملی هندبال به انقلاب نیاز دارد/ شجاع باشید و جوانگرایی کنید

  • کد خبر : 10868
  • 24 شهریور 1397 - 16:13
صمیمی : تیم ملی هندبال به انقلاب نیاز دارد/ شجاع باشید و جوانگرایی کنید

اعظم صمیمی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تاکید کرد تیم ملی هندبال بانوان به انقلاب نیاز دارد و جوانگرایی در تیم ملی نباید به آینده موکول شود. صمیمی همچنین از همین رویکرد در تیمش خبر داده است.

اعظم صمیمی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس با اشاره به بازی هفته سوم تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار کرد: با توجه به این که چند بازیکن فیکس را در اختیار نداشتیم با مشکلاتی روبرو بودیم به خصوص این که سپاهان از یکی دو بازیکن باتجربه و ملی و چند بازیکن جوانان ملی بهره مند بود و کار را برای ما سخت کرد.

او اضافه کرد: دروازه بان ما هانیه کرمی هنوز 18 سال هم ندارد اما برابر سپاهان فوق العاده عمل کرد و در ضد حملات کمک تیم بود و در دفع توپ ها به ما یاری رساند. ما در نیمه اول اشتباهاتی داشتیم ما در نیمه دوم آرایش تیم را تغییر دادیم و بازی را در دست گرفتیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: در نیمه اول صونا بیداد کنترل شده بود اما زمانی که پست ها را تغییر دادیم اتفاقات خوبی افتاد. از فرصت هایمان بر خلاف حریف ، استفاده کردیم و به نتیجه دلخواهمان رسیدیم اما این برد ، به آسانی به دست نیامد.

صمیمی عنوان کرد: ما امروز در نفت و گاز به این سمت پیش رفته ایم که ترکیب غالب ما را جوان ها تشکیل می دهند. یکی از بازیکنان شاخص ما سحر مشایخ بود که مرضیه افشاری را مهار کرد. اگر اختلاف قد این 2 نفر را در نظر بگیرید بین 15 تا 20 سانتی متر است. بیشتر از این که از برد خوشحال باشم از این جوانگرایی خوشحالم.

او خطاب به تصمیم گیرندگان تیم ملی هندبال گفت: ترکیب اصلی نفرات تیم ملی روی نفراتی چیده شده که امتحان خود را پس داده اند یا زیر تیغ جراحی بوده اند اما کادر ما دست از این ترکیب برنداشته است. دلسوزی برای آینده هندبال ایران این نیاز را ایجاد می کند که به جوانان اعتماد کنند.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تاکید کرد: من و امثال من دیگر به دنبال پست و مربیگری ملی و غیره نیستیم. حرف ما این است که امروز تیم ملی ما به شجاعت جوانگرایی نیاز دارد. جوانگرایی را نباید به آینده و بعد از این تورنمنت و آن تورنمنت موکول کرد. این عزم و شجاعت باید وجود داشته باشد که در تیم ملی به انقلاب دست بزنیم و ثمره آن را در آینده خواهیم دید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.