21

انتقال سپیدرود به اصفهان ؛ یک گام تا نهایی شدن/ نامی نو ؛ الگو آفرین و روح بخش

  • کد خبر : 10942
  • 25 شهریور 1397 - 21:32
انتقال سپیدرود به اصفهان ؛ یک گام تا نهایی شدن/ نامی نو ؛ الگو آفرین و روح بخش

در شرایطی که از هفته گذشته زمزمه ها برای انتقال تیم سپیدرود به نامی نو اصفهان به گوش رسیده ، از اصفهان خبر می رسد این انتقال یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از این که حامی مالی تیم فوتسال سپیدرود تهران نتوانست به تعهدات خود در قبال این تیم عمل کند شرایط نابسامانی بر تیم موفق و پرستاره شهناز یاری حاکم شد اما با حمایت هیئت فوتبال استان تهران ، سپیدرود تا هفته ششم به کار خود در لیگ ادامه داد.

پشتیبانی سازمان لیگ فوتسال از سپیدرود برای جلوگیری از فروپاشی این تیم و رایزنی جدی با باشگاه نامی نو اصفهان برای در اختیار گیری تیم فوتسال سپیدرود و نظر مثبت علی طاهری مدیر باشگاه نامی نو در نهایت سبب شد انتقال سپیدرود به اصفهان و تغییر نام به نامی نو روندی جدی به خود بگیرد.

اکنون به نظر می رسد انتقال سپیدرود به اصفهان یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. باشگاه نامی نو می گوید بر اساس مسئولیت اجتماعی خود تصمیم گرفته از این تیم حمایت کند و تصمیم این باشگاه برای تیمداری در عرصه فوتسال بانوان ، آنی نبوده بلکه آن ها از زمان قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا این تصمیم را اتخاذ کرده بودند.

مذاکره بین بازیکنان و مربی سپیدرود با نامی نو صورت پذیرفته و انتظار می رود با عقد قراردادهای جدید بین بازیکنان و کادر سپیدرود با نامی نو ، انتقال به اصفهان و تشکیل تیم نامی نو اصفهان در لیگ برتر فوتسال جنبه رسمی و عملی به خود بگیرد.

اتفاقی که بر اعتبار برند نامی نو نزد جامعه ورزش ایران خواهد افزود و مهر تاییدی بر سلطه اصفهان بر ورزش قهرمانی زنان کشور است. نامی نو در روزهایی که ورزش بانوان بیش از همیشه به همراهی نیاز دارد احساس مسئولیت می کند ، الگو می آفریند و روح می بخشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.