15

پارا آسیایی جاکارتا / اندونزی ، دومین قربانی دختران والیبال نشسته ایران

  • کد خبر : 12298
  • 16 مهر 1397 - 9:29
پارا آسیایی جاکارتا / اندونزی ، دومین قربانی دختران والیبال نشسته ایران

در ادامه مسابقات پارا آسیایی 2018 جاکارتا، تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران موفق شد اندونزی را هم شکست دهد و به دومین برد پیاپی خود در این مسابقات دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بازی های پارا آسیایی جارکارتا ۲۰۱۸ امروز دوشنبه ۱۶ مهر وارد دومین روز رسمی خود و اندونزی ، دومین قربانی دختران والیبال نشسته ایران شد. تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران توانست در دومین دیدار خود میزبان مسابقات را شکست دهد.

شاگردان فریبا سلیمانی در تیم ملی والیبال نشسته در حالی برابر اندونزی به میدان رفتند که در اولین مسابقه برابر ژاپن پیروز شده بودند و برای کسب پیروزی دوم کار پیچیده ای در پیش نداشتند و اندونزی را نیز مثل سامورایی ها قربانی کردند.

در این دیدار ایران در ست نخست رقابت سخت و نزدیکی با اندونزی داشت. ۲ تیم در یک بازی نفس گیر و دشوار پا به پای هم پیش می رفتند و هر آن ، احتمال پیروزی هر تیم بر دیگری در ست نخست وجود داشت اما در مسابقه ای که تا امتیاز ۲۷ برابر پیش رفت ، این تیم ملی ایران بود که در نهایت ۲۹ بر ۲۷ ، این ست را به سود خود پایان داد.

در ست دوم ، تیم تحت هدایت فریبا سلیمانی از همان انبدای مسابقه روند امتیازگیری خود را آغاز کرد و تلاش کرد اختلاف خود را با حریف افزایش دهد گرچه اندونزیایی ها نیز تیم دست و پا بسته ای نبودند. در پایان این ست، ایران توانست ۲۵ بر ۱۸ برنده شود و در آستانه پیروزی در این مسابقه قرار گیرد.

سومین ست مسابقه ، آسان ترین بخش بازی برای تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران بود. آن ها با استفاده از افت تیم اندونزی فاصله را افزایش دادند به طوری که اندونزی هرگز نتوانست خود را به ایران نزدیک کند و پیروزی این ست ۲۵ بر ۱۳ با ایران بود تا دختران والیبال نشسته ایران این بازی را ۳ بر صفر به سود خود پایان دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.