14

پارا آسیایی جاکارتا / ساره جوانمردی و کسب یک مدال طلای دیگر

  • کد خبر : 12304
  • 16 مهر 1397 - 10:56
پارا آسیایی جاکارتا / ساره جوانمردی و کسب یک مدال طلای دیگر

در روز دوم بازی های پارا آسیایی جاکارتا 2018 ساره جوانمردی اولین مدال طلای بانوان ورزشکار ایران در این مسابقات را به دست آورد. او در فینال تپانچه به مقام قهرمانی رسید و صاحب طلا شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بازی های پارا آسیایی جاکارتا ادامه پیدا کرد و اولین مدال طلای زنان ایران در پارا آسیایی به دست آمد به طوری که چراغ اول طلاهای زنان ایران در جاکارتا را ساره جوانمردی روشن کرد.

تیرانداز پرافتخار شیرازی این بار در جاکارتا صاحب طلا شد. او در فینال 50 متر توانست حریفانش را شکست دهد. ساره البته در فینال تپانچه 50 متر تنها نبود. سمیرا ارم که قرار است پرچمدار ایران در اختتامیه باشد نیز به فینال رسیده بود اما در نهایت در جایگاه ششم ایستاد.

ساره جوانمردی اما در رقابت با حریفانش که هندی ها مهم ترین آن ها را تشکیل می دادند توانست مدال طلا را به دست بیاورد. علاوه بر 2 ایران و 2 هندی که نقره و برنز این بخش را کسب کردند تیراندازانی از چین ، ازبکستان ، کره جنوبی و ژاپن نیز در فینال حضور داشتند اما مقهور ساره جوانمردی شدند.

این مدال طلا ، حاصل تلاش های بی سر و صدا و هر روزه ی ساره است. جوانمردی طی ماه های اخیر چند بار برای ایران افتخار آفرینی کرده و تمام نشدنی به نظر می رسد. او هنوز هم در اوج است و می تواند سال ها برای ایران کسب افتخار کند و کسی یارای رقابت با او را ندارد.

ساره جوانمردی و کسب یک مدال طلای دیگر ، افتخار امروز ماست و گرچه ساره جوانمردی همواره از بی مهری ها گلایه داشته اما انگیزه ادامه راه و کسب عناوین تازه برای ایران مسیر او را همواره کرده است. ساره جوانمردی پرچمدار ایران در افتتاحیه بازی های آسیایی جاکارتا نیز بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.