17

چین و اوکراین ؛ حریفان بعدی دختران فوتسالیست ایران

  • کد خبر : 1232
  • 29 بهمن 1396 - 23:23
چین و اوکراین ؛ حریفان بعدی دختران فوتسالیست ایران

نایب رئیس فدراسیون فوتبال می گوید چین و اوکراین حریفان احتمالی بعدی تیم ملی فوتسال زنان ایران در راه آمادگی بیشتر تیم ملی خواهند بود.

به گزارش IWSPORTS به نقل از  ایسنا، لیلا صوفی‌زاده پس از این که تیم ملی فوتسال ایران در تهران میزبان 2 بازی دوستانه با روسیه بود اکنون از برگزاری دو بازی دوستانه با چین و اوکراین خبر داده است.

وی افزود: پس از بازگشت از بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان برنامه‌ریزی خوبی را در نظر گرفتیم، بر همین اساس دو بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا و روسیه برگزار کردیم. فروردین ماه ۲ بازی دوستانه با چین و اوکراین در نظر داریم و تمام تلاش ما این است که تیم ملی کشورمان با آمادگی کامل در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند.

ژاپنی های سخت گیر

وی تصریح کرد: ما درخواست بازی با تیم ملی ژاپن را نیز داشتیم، اما ژاپنی‌ها در پذیرش و آمدن به ایران کمی سخت‌گیر هستند. در نظر داریم بازی دوستانه‌ای را نیز با تیم‌های شرقی داشته باشیم. در این خصوص کمیته فنی پیشنهاد بازی با تیم ملی تایلند را مطرح کرده است. ما نیز به دنبال برگزاری این بازی هستیم و در نظر داریم که این رقابت را اگر مقدور باشد به صورت ۳ جانبه یا ۴ جانبه برگزار کنیم.

صوفی‌زاده اشاره‌ای نیز به حضور تماشاگرن دو بازی ایران و روسیه داشت و در این باره گفت: حضور تماشاگران نقطه قوت برای تیم ملی ایران بود، حضورآنها بهره‌برداری دوطرفه بود هم انتظار مردم برآورده شد و هم تیم ملی در حضور تماشاگران و جو مسابقات بازی کرد. با توجه به این که مسابقات جام ملت‌های آسیا در تایلند که تماشاچیان زیادی را در سالن‌های خود دارند برگزار می‌شود، لازم است بازیکنان ایران نیز با این فضا از حالا آشنا شوند.

سالن 12 هزار نفری آزادی میزبان می شود؟

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های جامعه از ورزش بانوان باید به گونه‌ای باشد که در آینده حتی این رقابت‌ها را در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.