19

پارا آسیایی جاکارتا / صعود تیم بسکتبال با ویلچر زنان ایران به نیمه نهایی

  • کد خبر : 12473
  • 17 مهر 1397 - 19:04
پارا آسیایی جاکارتا / صعود تیم بسکتبال با ویلچر زنان ایران به نیمه نهایی

در ادامه بازی های پارا آسیایی جاکارتا تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران با شکست تیم ملی افغانستان به مرحله نیمه نهایی رسید و اکنون در راه مسجل کردن مدال خود از جاکارتا قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ روز سوم بازی های پارا آسیایی جاکارتا در اندونزی امروز سه شنبه ۱۷ مهر برگزار شد و در مسابقات بسکتبال با ویلچر ، شاگردان آذر همایون پور موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر پارا آسیایی برسند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران امروز برابر تیم افغانستات به میدان رفت و برای پیروزی کار سختی در پیش نداشت. برتری ۴۹ بر ۱۳ ایران ، نشانگر برتری مطلق بسکتبال با ویلچر ایران برابر همسایه شرقی بود.

اقتدار ایران در همان نیمه نخست واضح بود. ایران در کوارتر اول ۱۶ و در کوارتر دوم ۱۲ امتیاز به دست آورد و در هر کوارتر فقط ۲ امتیاز به حریف داد. این روند در کوارتر سوم با برتری ۹ بر ۲ ایران ادامه یافت و افغان ها فقط در کوارتر چهارم بود که عملکرد بهتری داشتند اما در این کوارتر هم ۱۲ بر ۷ بازنده شدند.

اکنون ۴ تیم در نیمه نهایی حضور دارند و ایران باید برای راهیابی به فینال به دیدار ژاپن برود. تایلند و چین دیگر بازی نیمه نهایی را برگزار می کنند. ایران در دور مقدماتی برابر چین بازنده شده بود و چین قدرت اصلی آسیا در بسکتبال با ویلچر به حساب می آید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.