18

پارا آسیایی جاکارتا / آسیا مات شطرنج‌ بازان ایران ؛ دوومیدانی طلایی شد

  • کد خبر : 12530
  • 18 مهر 1397 - 14:24
پارا آسیایی جاکارتا / آسیا مات شطرنج‌ بازان ایران ؛ دوومیدانی طلایی شد

در ادامه رقابت‌های پارا آسیایی جاکارتا بانوان کشورمان توانستند در رشته‌های مختلف بدرخشند؛ در روز خوب ورزشکارانمان شطرنج‌ بازان نابینا و کم بینا تمامی مدال‌های تیمی و انفرادی را از آن خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در روز چهارم بازی های پارا آسیایی جاکارتا آسیا مات شطرنج‌ بازان ایران شد.  در پایان دور هفتم مسابقات شطرنج نابینایان و کم بینایان، شطرنج‌بازان کشورمان موفق شدند در رقابت‌های گروه b۲ و b۳ بانوان، تمامی مدال های تیمی و انفرادی را از آن خود کنند و قدرت ایران را به رخ آسیا بکشند.

عاطفه نقوی با ۵.۵ امتیاز عنوان قهرمانی و مدال طلا را به دست آورد. فریبا زنده بودی با ۵ امتیاز به مدال نقره رسید و فاطمه برقول نشان برنز را از آن خود کرد. درخشش خیره کننده شطرنج‌ بازان بانوی کشورمان سبب شد تا مدال طلای تیمی استاندارد نیز برای ایران به ارمغان آید.

در ادامه مسابقات معصومه خدابخشی و زهرا غلام‌ زاده تیراندازان کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده R۴ رقابت کردند؛ خدابخشی با کسب ۶۲۹.۴ امتیاز در بین ۱۴ تیرانداز سوم و فینالیست شد، اما زهرا غلام‌زاده با ۶۲۱.۸ امتیاز ضمن ایستادن روی سکوی نهم از راهیابی به فینال بازماند. معصومه خدابخشی نیز در فینال این رقابت‌ها به عنوانی بهتر از هفتمی نرسید.

در ادامه رقابت‌ های دو و میدانی بازی های پارا آسیایی جاکارتا، ۲ نماینده کشورمان در ماده پرتاب دیسک بانوان کلاس F۵۶/۵۷ به مصاف حریفانشان رفتند که در نهایت مدال طلا به هاشمیه متقیان رسید. وی با ثبت حد نصاب ۲۱.۱۷ ضمن شکستن رکورد آسیا و بازی های پارا آسیایی، موفق به کسب مدال طلا شد.

مهناز امینی دیگر نماینده کشورمان در این ماده با ۲۴.۳۷ از کسب مدال بازماند. مدال های نقره و برنز به ورزشکاران اندونزی و چین رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.