19

لیگ تکواندو ؛ پیروزی بیمه رازی برابر کن در بازی بزرگ و پیروزی قاطع کیمیا علیزاده

  • کد خبر : 1277
  • 04 اسفند 1396 - 10:25

در هفته ای که کیمیا علیزاده ستاره المپیکی تکواندوی ایران مقتدرانه به میدان بازگشت بیمه رازی در بازی بزرگ لیگ برتر تکواندو کن را شکست داد.

به گزارش IWSPORTS ، در پایان دیدار های هفته پنجم تا هفتم دور برگشت لیگ برتر تکواندو زنان صدر جدول دست نخورده باقی ماند اما امتیازات تیم های لوازم خانگی کن و بیمه رازی در صدر جدول لیگ برتر تکواندو مساوی شد و اکنون باید منتظر ادامه کار بود.

در  هفته هفتم از دور برگشت لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» دیدار بزرگ و حساس هفته بین تیم های لوازم خانگی کن و بیمه رازی برگزار شد که با وجود شکست در مهمترین بازی خود برابر بیمه رازی، همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

بیمه رازی که موفق شد در یک مبارزه برتر ۵ بر ۳ برابر صدرنشین به پیروزی دست پیدا کند، جمع امتیازات خود را به عدد ۵۵ رساند و هم امتیاز با لوزام خانگی و به دلیل تفاضل برد انفرادی کمتر در مکان دوم قرار گرفت.

تیم بیمه رازی با مربیگری فاطمه صفر پور در شرایطی پا به هفته پنجم لیگ گذاشت که چند بازیکن اصلی را در لیست خود نمی دید. چندی پیش کاپیتان فاطمه روحانی دچار پارگی عضله پشت پا شد و سودابه پورصادقی به دلیل خونریزی معده چند روزی در بیمارستان بستری بود. پریسا جوادی از ناحیه دست دچار شکستگی شده است و 3 تن از بازیکنان تیم بیمه رازی در اردو حاضر نبودند.

در نتیجه تیم بیمه رازی با از دست دادن نفرات اصلی خود رو در روی تیم کن قرار گرفت که نسبت به سال گذشته با گیلانی ها دست اتحاد داد. اما در روز وزن کشی مسابقات پس از اینکه بازیکنان تیم بیمه رازی بر روی باسکول رفتند و ترکیب تیم مشخص شد، تیم لوازم خانگی کن با تاخیر چند ساعته لیست خود را اعلام کرد و این شد که 3 وزن آخر این تیم به دلیل رعایت نکردن مقررات بازنده اعلام شدند. با این اوصاف رقابت شروع شد.

در وزن اول مروا مداحی از کن در یک بازی نزدیک بهاره فریدونی از بیمه رازی را با نتیجه 10 بر 9 شکست داد. در وزن دوم کیانا اخوان دست به کار مهمی زد و با نتیجه 28 بر 14 صبا فتحی از کن را شکست داد. اخوان در دور رفت از فتحی شکست خورده بود.

در وزن سوم ناهید کیانی با برد قاطع 20 بر 10 مهسا پورمیرزایی از کن را شکست داد. در وزن چهارم کوثر اساسه از کن با نتیحه 17 بر 4 کیمیا همتی که در رده سنی نوجوانان حضور دارد را مغلوب کرد و سرانجام در وزن پنجم آوا رمضانی از کن با نتیجه 11 بر 7 نیلوفر محمدی را شکست داد.

در پایان تیم بیمه رازی با نتیجه 5 بر 3تیم لوازم خانگی کن را از پیش رو برداشت تا شانس قهرمانی خود را بالا ببرد با این حال آن ها در حال حاضر تیم دوم جدول هستند. دانشگاه الزهرا (س) نیز با ۴۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

کیمیا علیزاده ستاره المپیکی تکواندوی زنان ایران و  عضو. تیم لوازم خانگی کن، در دومین هفته حضور خود در رقابتهای لیگ، 2 مسابقه برابر حریفان انجام داد که در هر 2 مسابقه بر روی شیاپ چانگ برابرحریفانی از تیم‌های شمالشرق و الزهرا به پیروزی رسید تا نوید بازگشت به روزهای اوج را بدهد. نتایج کامل مسابقات این هفته (پنج شنبه 3 اسفند):

هفته پنجم:

* تکواندو استان مرکزی ۳ – هیات تکواندو حوزه شمالشرق ۵
* بیمه رازی ۵ – لوازم خانگی کن ۳
* هیات تکواندو شهرستان کرج ۴ – آینده سازان هیئت تکواندو جنوبشرق ۴
* دانشگاه الزهرا (ص) ۶ – هیات تکواندو استان گیلان ۲
* هیات تکواندو خراسان رضوی یک – آینده سازان لوازم خانگی کن ۷
* هیات تکواندو ورامین ۶ – هیات تکواندو استان خوزستان ۲

هفته ششم:

* لوازم خانگی کن ۸ – هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق صفر
* هیات تکواندو شهرستان کرج صفر – بیمه رازی ۸
* دانشگاه الزهرا (س) ۷ – هیات تکواندو استان مرکزی صفر
* تیم هیات تکواندو خراسان رضوی یک – آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق ۶
* هیات تکواندو ورامین یک – هیات تکواندو استان گیلان ۷
* ققنوس جویبار ۴ – آینده سازان لوازم خانگی کن ۴

هفته هفتم:

* تیم هیات تکواندو شهرستان کرج ۳ – هیات تکواندو حوزه شمال‌شرق ۵
* دانشگاه الزهرا (س) صفر – لوازم خانگی کن ۸
* هیات تکواندو خراسان رضوی صفر – بیمه رازی ۸
* هیات تکواندو ورامین ۴ – هیات تکواندو استان مرکزی ۴
* ققنوس ۶ – تآینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق ۲
* هیات تکواندو استان خوزستان یک – هیات تکواندو گیلان ۷

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.