13

نجمه مرادی: نفت و گاز ما را شگفت زده کرد / برای پیروزی در دربی اصفهان آماده ایم

  • کد خبر : 13645
  • 05 آبان 1397 - 16:31
نجمه مرادی: نفت و گاز ما را شگفت زده کرد / برای پیروزی در دربی اصفهان آماده ایم

نجمه مرادی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان می گوید اخراج بازیکن تیمش برنامه های ذوب آهن در دیدار برابر نفت و گاز گچساران را مختل کرده است. او همچنین تاکید کرده تیمش برای دربی اصفهان و بازی برابر سپاهان آماده است.

نجمه مرادی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ درباره تساوی تیمش ذوب آهن اصفهان برابر نفت و گاز گچساران در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: در گچساران بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم.  نفت و گاز گچساران به خوبی از امتیاز میزبانی خود بهره‌مند شده بود و ما را شگفت زده کرد.

او  ادامه داد: در ۱۵دقیقه ابتدای بازی این تیم گچساران بود که کامل بر بازی مسلط شده بود، اما در ادامه کار توانستیم این روند را به‌نفع خودمان تغییر دهیم و در نیمه اول برنده باشیم گرچه در نیمه دوم نفت و گاز تلاش دوچندانی برای کسب برد انجام داد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اخراج مینا موسوی پاسور اصلی تیم را یکی از عوامل موثر در  نتیجه تساوی دانست و گفت: اگر موسوی در ادامه جریان بازی در زمین حضور داشت نتیجه بهتری رقم می‌خورد ولی با این وجود ما توانستیم یک امتیاز سخت از میزبانی گچساران بگیریم و در مجموع هندبال پایاپای و خوبی را شاهد بودیم.

مرادی در خصوص دربی هفته هفتم لیگ هندبال در اصفهان گفت: بازی با سپاهان همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است که این موضوع سبب جذابیت بازی می‌شود؛ باتمام این احوال ما خود را برای پیروزی مقابل سپاهان آماده کردیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.