15

کاپیتان ها انتخاب کردند: برترین های نیم فصل لیگ فوتسال بانوان

  • کد خبر : 13762
  • 07 آبان 1397 - 11:43
کاپیتان ها انتخاب کردند: برترین های نیم فصل لیگ فوتسال بانوان

کاپیتان های تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال بانوان ، برترین های لیگ برتر فوتسال بانوان در نیم فصل نخست را انتخاب کردند. فاطمه ارژنگی که در نیم فصل هم بهترین گلزن شد و هم در صدر رنکینگ ملی بازیکنان قرار گرفت از نظر کاپیتان ها نیز باارزش ترین بازیکن نیم فصل بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در حالی که لیگ برتر فوتسال بانوان به زودی وارد نیم فصل دوم خود می شود کاپیتان های ۱۱ تیم لیگ برتری ، در نظر سنجی پایگاه خبری ورزش زنان ایران ، بازیکنان برتر نیم فصل را از نگاه خود انتخاب کردند.

بر این اساس ، هر یک از کاپیتان ها ، امکان معرفی ۳ بازیکن به ترتیب اولویت را داشتند اما بازیکنان منتخب آن ها ، باید از تیم های متفاوتی انتخاب می شدند. برای انتخاب اول ۲۰ ، انتخاب دوم ۱۵ و انتخاب سوم ۱۰ امتیاز در نظر گرفته شد و امتیاز کسب شده هر بازیکن منتخب در لیست کاپیتان ها با تقسیم بر عدد ۱۰ ، به امتیاز رنکینگ ملی آن ها اضافه شد.

بر این اساس فاطمه ارژنگی بازیکن تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان با ۱۳۵ امتیاز در صدر قرار گرفت و از نگاه کاپیتان ها ، با ارزش ترین بازیکن نیم فصل لقب گرفت. ارژنگی که در صدر رنکینگ ملی و نیز در صدر جدول گلزنان لیگ نیز حضور دارد از سوی ۴ کاپیتان به عنوان انتخاب اول و از سوی ۳ کاپیتان دیگر انتخاب دوم بود و یک کاپیتان نیز او را به عنوان انتخاب سوم معرفی کرد.

فهمیه زارعی بازیکن تیم ملی حفاری خوزستان نیز ، از سوی ۴ کاپیتان به عنوان انتخاب اول ، از سوی ۳ کاپیتان دیگر انتخاب دوم بود و با تنها ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به فاطمه ارژنگی در جای دوم قرار گرفت.

سارا شیربیگی انتخاب سوم مجموع امتیازات کاپیتان های لیگ برتری بود به طوری که شیربیگی از سوی یک کاپیتان انتخاب اول ، یک کاپیتان انتخاب دوم و ۳ کاپیتان انتخاب سوم بود و ۶۵ امتیاز به دست آورد. پس از او فاطمه اعتدادی با ۴۰ امتیاز نفر چهارم فهرست برترین های نیم فصل لیگ فوتسال بانوان شد.

اسامی کاپیتان هایی که در این نظر سنجی حق رای داشتند بدین شرح است:

۱) فریبا میرزا جانی (استقلال ساری)

۲) نسا احدی (شهرداری رشت)

۳) زینب انجم شعاع (دختران کویر مس کرمان)

۴) معصومه همتی (دریژنو فرخ شهر)

۵) زهرا قلی زاده (مس رفسنجان)

۶) فاطمه شریف (نامی نو اصفهان)

۷) سارا افرازی (ملی حفاری خوزستان)

۸) نسیمه غلامی (پویندگان صنعت فجر شیراز)

۹) بهاره رستم پور (پارس آرای شیراز)

۱۰) اعظم آخوندی (پالایش نفت آبادان)

۱۱) مریم رضاپور (هیئت فوتبال خراسان رضوی)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.