16

حضور ابتکار در ورزشگاه آزادی خوشحال کننده است یا توهین آمیز؟

  • کد خبر : 14245
  • 15 آبان 1397 - 8:17
حضور ابتکار در ورزشگاه آزادی خوشحال کننده است یا توهین آمیز؟

معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفته است در بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز به ورزشگاه آزادی می رود آن هم در شرایطی که هنوز خبری از حضور قطعی زنان در این بازی نیست. آیا اقدام یک جانبه او در حضور در ورزشگاه ، “خود را تافته جدابافته دانستن” تلقی نمی شود؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛معصومه ابتکار نامی است که در حوزه ورزش زیاد به گوش رسیده است. رئیس سابق سازمان محیط زیست در دولت حسن روحانی ، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده شد و از آن زمان بارها در اماکن ورزشی مربوط به حوزه ورزش زنان دیده شد.

اکنون ابتکار که در صف حامیان ورزش زنان و حضور بانوان در ورزشگاه ها قرار داشته می گوید می خواهد در بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز به ورزشگاه آزادی برود آن هم در شرایطی که او فعلا تنها زن ایرانی دارای مجوز حضور در ورزشگاه آزادی است و هنوز خبری در مورد صدور مجوز نهایی حضور زنان در فینال تهران نیست.

شاید ابتکار فکر می کند اگر شنبه در آزادی باشد به نمایندگی از دختران ایران در ورزشگاه حاضر خواهد بود و همه دختران علاقمند به حضور در ورزشگاه نیز دعای خیرشان را بدرقه راه او می کنند اما بازخوردها نشان می دهد خانم ابتکار باید در نوع تفکرش تجدید نظر کند.

نگاهی به فضای شبکه های اجتماعی نشان می دهد حضور معصومه ابتکار هر جا که مورد بحث قرار گرفته با موضع گیری اهالی ورزش روبرو شده است. به عبارت ساده تر ، نظر عمومی این است که اگر قرار باشد همه دختران بیایند شما هم حق آمدن دارید و لاغیر. آن ها می گویند معصومه ابتکار حق ندارد خود را تافته جدا بافته بداند.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی به ابتکار توصیه کرده اگر قصد حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارد مثل دیگر دخترانی که بارها ، به صورت پنهانی وارد ورزشگاه شده اند ریش و سبیل بگذارد و شلوار مردانه بپوشد.

آیا او در فینال تهران ، روی صندلی لم می دهد و به دخترانی که نمی توانند به آزادی بروند لبخند می زند؟ تا پیش از آن زمان ، ممکن است به بخشی از زنان اجازه ورود به آزادی داده شود اما در غیر این صورت باید منتظر اظهار نظر ابتکار در توییتر و عکس او از ورزشگاه آزادی باشیم مگر این که او تحت فشار ، مجبور شود قید رفتاری که از آن تافته جدا بافته تعبیر می شود بزند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.