18

کاراته قهرمانی جهان / پایان کار با مدال برنز سارا بهمنیار 19 ساله

  • کد خبر : 14439
  • 19 آبان 1397 - 21:51
کاراته قهرمانی جهان / پایان کار با مدال برنز سارا بهمنیار 19 ساله

سارا بهمنیار کاراته کای جوان وزن منهای ۵۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا شد. او در مسابقه رده بندی حریف روس را شکست داد و ایران را در کومیته انفرادی صاحب مدال کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پرونده حضور دختران کاراته کای ایران در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا امروز شنبه ۱۹ آبان بسته شد و کاراته بانوان ایران با مدال برنز سارا بهمنیار در کومیته انفرادی به کار خود در این رویداد بزرگ کاراته دنیا پایان داد.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم ، تنها کاراته کای ایران از میان ۵ کاراته کا در کومیته انفرادی بود که توانست خود را به دیدار رده بندی برساند و امروز در این مرحله برابر تاتیانا ریبالچنکو از روسیه قرار گرفت و توانست مقتدرانه ۵ بر صفر پیروز شود.

سارا اکنون در ۱۹ سالگی نوید یک ستاره جدید برای کاراته ایران را می دهد مشروط بر این که در موفقیت هایش ، در رویدادهای آتی ثابت قدم باشد و حرفه ای و مدال برنز خود را به طلا تبدیل کند.

ایران امروز می توانست علاوه بر مدال برنز سارا بهمنیار ،  یک مدال دیگر هم در این مسابقات به دست بیاورد گرچه کار بسیار دشوار بود. کومیته تیمی ایران در جدال برابر اسپانیا یک بر صفر بازنده شد و از دستیابی به مدال بازماند و پنجم شد.

تیم ستاره موسوی در این مسابقات در کومیته حمیده عباسعلی ، پگاه زنگنه ، فاطمه چالاکی ، رزیتا علیپور و سارا بهمنیار را داشت ، در کاتای انفرادی فاطمه صادقی و در کاتای تیمی الناز تقی پور ، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی زاده. سارا تنها مدال آور این جمع بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.