20

کاراته قهرمانی جهان/ پیروزی کاتای ایران بر بلاروس و شکست برابر ترکیه

  • کد خبر : 14340
  • 17 آبان 1397 - 17:37
کاراته قهرمانی جهان/ پیروزی کاتای ایران بر بلاروس و شکست برابر ترکیه

پیروزی کاتای ایران بر بلاروس و شکست برابر ترکیه، حاصل کار ۳ دختر کاتاروی ایران در مسابقات کاتای تیمی مسابقات کاراته قهرمانی جهان به میزبانی مادرید پایتخت اسپانیا بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛  رقابت های کاراته قهرمانی جهان در مادرید اسپانیا برای دختران کاراته کای ایران رو به اتمام است. با پایان مسابقات کومیته انفرادی در مراحل ماقبل فینال و رده بندی ، امروز پرونده حضور تیم کاتای تیمی ایران نیز در این مسابقات بسته شد.

در ادامه این رقابت ها ، امروز پنج شنبه ۱۷ آبان ، تیم کاتای دختران ایران روی تاتامی رفت و با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده در اولین مسابقه ۴ بر یک برابر تیم کاتای زنان بلاروس به پیروزی رسید. این مسابقه از دور دوم برگزار شد زیرا ایران در دور اول استراحت داشت.

در مسابقه دوم اما ، حریف ایران تیم ملی ترکیه ، تیم سوم جهان بود که در نهایت این مسابقه ۵ بر صفر با برد قاطع ترک ها به انتها رسید. در کاتای انفرادی نیز تنها کاتاروی ایران فاطمه صادقی بود که ۲ بازی را برد ، سپس به یک ژاپنی باخت و در نهایت در رپه شارژ هم بازنده شد تا از دور رقابت ها کنار رود.

در بخش کومیته ، پگاه زنگنه ، حمیده عباسعلی ، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی از دور مسابقات کنار رفتند و سارا بهمنیار تنها امید مدال ایران در کومیته انفرادی است که در دیدار رده بندی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم به میدان می رود.

به استثنای تک مسابقه سارا بهمنیار ، تنها مسابقات کومیته تیمی بانوان کاراته کای ایران در مسابقات کاراته قهرمانی جهان باقی مانده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.