16

پومسه قهرمانی جهان در چین تایپه / 4 مدال برای ایران تا پایان روز دوم

  • کد خبر : 14746
  • 26 آبان 1397 - 12:34
پومسه قهرمانی جهان در چین تایپه / 4 مدال برای ایران تا پایان روز دوم

رقابت های پومسه قهرمانی جهان از پنج شنبه ۲۴ آبان آغاز شده است و بانوان پومسه روی ایران موفق شده اند تا پایان روز دوم این مسابقات صاحب ۴ مدال شوند و پیش بینی می شود این مدال ها در روزهای سوم و چهارم افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو ، در مسابقات پومسه قهرمانی جهان به میزبانی چین تایپه نزدیک به ۱۳۰۰ پومسه رو از ۵۴ کشور جهان در رده های سنی مختلف حضور دارند. مسابقات پومسه از معدود رشته های ورزشی است که مسابقات جهانی همه رده های سنی آن به صورت یکجا و متمرکز برگزار می شود.

در مسابقات تیمی رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال ، تیم ملی بانوان متشکل از سونا رزاقی ، آتوسا فرهمند پارسا و سیده معصومه حسینی، بالاتر از کره جنوبی ، فرانسه و فنلاند موفق به کسب مدال طلا شد. در همین رده سنی و در بخش انفرادی آتوسا فرهمند صاحب مدال نقره جهان شد. او پایین تر از حریفی از کره جنوبی و بالاتر از پومسه روهای دانمارک و آمریکا قرار گرفت.

همچنین در مسابقات تیمی رده سنی نونهالان ۱۲ تا ۱۴ سال ، تیم ملی ایران با ترکیب یاسمن لیموچی ، پرستو زینالی و ساناز تقی پور پس از چین تایپه و کره جنوبی به مدال برنز دست پیدا کرد. در مسابقات تیمی رده سنی نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ سال نیز تیم ایران با ریحانه عمرانی مقدم ، زینب طغیانی و راضیه آقایی توانست صاحب برنز شود.

در ادامه این مسابقات شنبه  ۲۶ آبان‌ماه مرجان سلحشوری، راضیه آقایی، پرستو زینالی، معصومه حسینی، مرجان تاجی رستم‌آبادی و فاطمه حسام بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند و یکشنبه ۲۷ آبان در آخرین روز مسابقات ساناز تقی‌پور، زینب طغیانی و یاسمن لیموچی مسابقه می دهند.

فاطمه اسدپور نیز سرمربیگری تیم ملی پومسه بانوان را برعهده دارد و مهسا مردانی نیز مربی این تیم است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.