18

ایرانمنش سکاندار تیم ملی تنیس روی میز ؛ فدراسیون برای انتخاب سرمربی عجله ندارد

  • کد خبر : 14903
  • 28 آبان 1397 - 13:06
ایرانمنش سکاندار تیم ملی تنیس روی میز ؛ فدراسیون برای انتخاب سرمربی عجله ندارد

فدراسیون تنیس روی میز تایید کرد حمیده ایرانمنش مسئولیت مربیگری تیم ملی تنیس روی میز را بر عهده گرفته است. البته از به کار بردن لفظ سرمربی در مورد وی امتناع شده و فدراسیون احتمالا در آینده یک سرمربی برای تیم در نظر می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی تنیس روی میز بانوان قرار است در مسابقات بین المللی فنلاند شرکت کند. هدایت تیم ملی در رویدادهای بین المللی اخیر بر عهده فاطمه کیوانی بوده که مسئولیت نایب رئیسی فدراسیون تنیس روی میز را نیز بر عهده دارد.

اکنون بر اساس صلاحدید فدراسیون تنیس روی میز ، کیوانی به میز کار نایب رئیسی اش برگشته تا کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز مجزا از کادر مدیریتی فدراسیون باشد. انتصاب حمیده ایرانمنش به عنوان مربی تیم ملی در همین راستا است.

حمیده ایرانمنش دستیار کیوانی در مسابقات اخیر بوده و اکنون به تنهایی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد البته او سرمربی تیم ملی نیست. صندلی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان فعلا خالی است و ایرانمنش در نقش مربی امور را پیش می برد تا فدراسیون تنیس روی میز بر سر حضور یک مربی مناسب به عنوان سرمربی به نتیجه برسد.

به نظر می رسد موفقیت ایرانمنش به عنوان نفر اول فنی تیم ملی در هفته ها یا ماه های آینده بتواند فدراسیون تنیس روی میز را متقاعد کند تا ایرانمنش را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کند اما آن چه قطعی است این است که فدراسیون تنیس روی میز برای انتخاب سرمربی ، عجله ندارد.

به عبارت دیگر فدراسیون تنیس روی میز در حال حاضر فهرستی را برای انتخاب سرمربی از میان آن ها نیز در دست ندارد و منتظر آنالیز کاری حمیده ایرانمنش در تیم ملی است تا بر اساس آن در مورد آینده تصمیم بگیرد. شاید حضور یک مربی مرد همانند آن چه در تیم های ملی والیبال و فوتبال زنان رخ داده ، بعدها یکی از گزینه های فدراسیون باشد.

حمیده ایرانمنش سوابق روشنی به عنوان مربی و بازیکن در تیم های ملی و باشگاهی دارد و انتخابی عاقلانه است. او در مسابقات جهانی هالمشتاد سوئد و بازی های آسیایی جاکارتا دستیار سرمربی تیم ملی بود و عناوین زیادی نیز کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.