12

آغاز مرحله سوم تور تنیس روی میز بزرگسالان در مشهد ؛ اشتری در خانه قهرمان می شود؟

  • کد خبر : 15371
  • 07 آذر 1397 - 18:36
آغاز مرحله سوم تور تنیس روی میز بزرگسالان در مشهد ؛ اشتری در خانه قهرمان می شود؟

مرحله سوم تور تنیس روی میز بزرگسالان در مشهد آغاز شد. در این مسابقات ستاره های تنیس روی میز ایران حضور دارند و طی 3 روز با هم رقابت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های تنیس روی میز تور ایرانی بزرگسالان کشور مرحله سوم خود را در مشهد پشت سر می گذارد و برترین های ایران در مشهد گرد هم آمده اند تا در مرحله دیگری از این مسابقات را پشت سر بگذارند.

تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان کشور در مرحله اول در اصفهان برگزار شد و سپس مرحله دوم آن در کرمانشاه ادامه پیدا کرد و اکنون مرحله سوم آن در مشهد برگزار می شود و بار دیگر برترین های پینگ پنگ بانوان ایران را با هم سرشاخ می کند.

برگزاری این مسابقات در مشهد می تواند یک امتیاز مثبت برای مهشید اشتری پینگ پنگ مشهدی و ملی پوش باشد که در دو دور گذشته این مسابقات تا فینال هم پیش رفته اما هر ۲ بار از رسیدن به قهرمانی باز مانده است.

سال گذشته مهشید اشتری در مشهد و با حمایت همشهریانش موفق شد در تور ایرانی قهرمان شود و اکنون می تواند در موقعیتی مشابه دوباره عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و طلسم قهرمان شدن در بخش انفرادی تور ایرانی را بشکند.

او در اصفهان در فینال انفرادی در حالی که از ندا شهسواری پیش بود بازنده بازی شد و در دور دوم در کرمانشاه در شرایطی که پیش بینی می شد به راحتی شیما صفایی را شکست دهد مغلوب پینگ پنگ باز جوان همدانی شد اما امیدوار است این طلسم در مشهد بشکند.

علاوه بر مهشید اشتری ، این مسابقات مدعیان خاص خود را دارد به طوری که ندا شهسواری در این مسابقات باز هم مدعی خواهد بود و مریم صامت ، پریناز حاجیلو ، فاطمه جمالی فر ، شیما صفایی ، مریم فرعی و البته مهشید صامت دیگر مدعیان این مسابقات هستند.

رقابت های مرحله سوم تور ایرانی بزرگسالان کشور در بخش بانوان در مشهد قرار است پیش از ظهر روز جمعه ۹ آذر به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.