16

همراه با مهسا پورمیرزای ؛ ستاره گیلانی در تدارک قهرمانی با بنیاد در لیگ کوثر

  • کد خبر : 16612
  • 30 دی 1397 - 14:24
همراه با مهسا پورمیرزای ؛ ستاره گیلانی در تدارک قهرمانی با بنیاد در لیگ کوثر

مهسا پور میرزای در هفته های اخیر در اوج آمادگی قرار داشته است. دختر تکواندوکار گیلانی پس از درخشش سریالی در مسابقات آزاد کشور و لیگ کوثر در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. درخشش او و تیمش در لیگ کوثر بهانه گفتگو با مهسا است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – مهسا پورمیرزای یکی از ستاره های جوان تکواندوی ایران است. او در ۲۱ سالگی از استان تکواندوخیز گیلان در پی موفقیت هایی بزرگ است. در روزگاری که برای متوقف شدن بهانه های زیادی وجود دارد، مهسا پور میرزای انگیزه های زیادی دارد. انگیزه هایی برای درخشش در میادین بین المللی.

آخرین موفقیت های او قهرمانی در مسابقات آزاد کشور و نیز انتخاب به عنوان فنی ترین تکواندو کار هفته چهاردهم لیگ کوثر بوده است. مهسا پور میرزای در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران می گوید: مسابقات آزاد کشور یکی از سنگین ترین مسابقات کشوری بود زیرا به هیچ یک از ملی پوشان جواز غیبت داده نشده بود و همه مجبور به حضور در این مسابقات بودند و موفقیت در بین بهترین ها، شیرینی دوچندانی دارد.

مهسا یکی از امیدهای تیم بنیاد گیلان در لیگ است. بنیاد جدی ترین تعقیب کننده لوازم خانگی کن در لیگ کوثر است و نقش مهسا پور میرزای برای رقم زدن اتفاقی بزرگ برای گیلانی ها قابل انکار نیست: ما تیمی بومی در لیگ داریم و به نظر من بنیاد، یکی از همدل ترین تیم های لیگ است. تک تک اعضای تیم برای موفقیت یکدیگر تلاش می کنند و جو مثبت و امیدوار کننده ای در تیم وجود دارد. لیگ امسال هم لیگ بهتری نسبت به گذشته است و تغییر کلاه معمولی به کلاه سنسوری بازی ها را جذاب تر کرده که جای تقدیر دارد.

آیا بنیاد گیلان با مهسا شانسی برای متوقف کردن کن دارد؟ پور میرزا پاسخ می دهد: در جدول دور رفت رقابت تنگاتگی با کن داریم. امیدوارم در نیم فصل دوم همه چیز خوب پیش برود. هدف ما قهرمانی است و با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم فصل دوم به تیم قدرتمندتری تبدیل می شویم. از این که نظر کادر فنی را جلب کرده ام و فنی ترین تکواندوکار هفته انتخاب شدم خوشحالم اما قهرمانی تیم در لیگ، من را بیشتر خوشحال می کند.

دختر گیلانی با ادامه این روند می تواند برای تیم ملی نیز افتخار آفرینی کند. این، انتظاری است که از او می رود. مهسا در این باره می گوید: یکی از بزرگترین آرزوهایم بالابردن پرچم ایران در مسابقات برون مرزی است. همیشه از همه می خواهم که برای تحقق آرزویم دها کنند. در سهمیه گرند اسلم و جام فجر موفقیت هایی داشته ام اما می خواهم در میادین بزرگ مبارزه کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.