18

روز سرنوشت لیگ فوتسال در اهواز ؛ آس های داوری ایران فراخوانده شدند

  • کد خبر : 1686
  • 15 اسفند 1396 - 15:05
روز سرنوشت لیگ فوتسال در اهواز ؛  آس های داوری ایران فراخوانده شدند

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال زنان ایران چهارشنبه 16 اسفند برگزار می شود و تکلیف قهرمان به صورت رسمی در دیدار حساس 2 تیم خوزستانی در اهواز مشخص خواهد شد.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS ، در شرایطی که نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر ، جام را به یک قدمی آبادان برده است اما تیم دوم جدول ، پالایش نفت آبادان هنوز هم روی کاغذ شانس قهرمانی دارد و کورسوهای امید خود را در هفته پایانی در پیش رو خواهد داشت.

پالایش نفت آبادان صدرنشین 61 امتیازی و حفاری خوزستان 58 امتیازی هستند و تفاضل گل نفت آبادان به گونه ای است که حفاری برای قهرمانی باید پالایش نفت را با اختلاف حداقل 9 گل شکست دهد.

گرچه هیچ یک از 2 تیم شکست ناپذیر نبوده اند اما شکست آبادان با این اختلاف چندان قابل تصور نیست به ویژه این که عملکرد دفاعی پالایش نفت با دریافت تنها 14 گل در 21 بازی این فرضیه را به سمت ناممکن بودن پیش می برد.

با این حال ، حساسیت بازی و حواشی قبل از مسابقه که برخی عوامل 2 تیم را در برابر هم قرار داد سبب شده کمیته داوران ، بهترین داوران خود را برای این بازی به اهواز بفرستد.

زوج بین المللی گلاره ناظمی و زری فتحی ، که بهترین های داوری فوتسال ایران هستند این بازی مهم را قضاوت می کنند تا هر حرف و حدیثی در مورد این بازی از بین برود و همه مطمئن باشند که حق به حق دار می رسد.

پالایش نفت آبادان پیش از این به دنبال سفر نکردن به اهواز و پذیرش شکست 3 بر صفر و در نتیجه کسب عنوان قهرمانی با عامل تفاضل گل بود اما واضح بود که به دلیل این که تیم مقابل شانس قهرمانی دارد ، کمیته فوتسال با این درخواست نفت موافقت نمی کند و نکرد.

بدون توجه به نتیجه بازی چهارشنبه ، کمیته فوتسال می تواند به طور جدی به موضوع ارجح دانستن بازی رودررو به جای تفاضل گل ، در حالت تساوی امتیازات فکر کند آن هم در لیگی که آمار غیبت تیم ها در برخی از مسابقات قابل توجه است و آمار تفاضل گل ، ممکن است حق را به حقدار نرساند.

*عکس تزیینی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.