13

برگزاری اردوی مشترک تیم ملی تکواندوی بانوان در صربستان

  • کد خبر : 18236
  • 09 فروردین 1398 - 11:07
برگزاری اردوی مشترک تیم ملی تکواندوی بانوان در صربستان

اردوی مشترک تیم ملی تکواندوی بانوان در صربستان اولین برنامه برون مرزی فدراسیون تکواندو است. زنان ملی پوش تکواندو کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در منچستر آماده می‌کنند اردوی مشترکی را در صربستان در پیش خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ به میزبانی شهر منچستر در شمال انگلیس برگزار می‌شود و ایران نیز طبق دوره های گذشته در این پیکارها حضور دارد.

دختران ملی پوش تکواندوی ایران که خود را برای حضور در این رقابت‌ها مهیا می‌کنند زیر نظر کادر فنی تیم ملی و با هدف آمادگی هرچه بیشتر از ۱۰ تا ۱۷ فروردین اردوی آماده سازی را در  صربستان برپا می کنند. قرار است در این اردو تکواندوکارانی از کشورهای روسیه، مصر و یونان نیز حاضر باشند.

مهلا مومن‌ زاده، مریم ملکوتی‌خواه، ناهید کیانی، یلدا ولی‌نژاد، زهرا شیدایی، پریسا جوادی، کیمیا همتی و اکرم خدابنده تکواندوکارانی هستند که همراه با مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه روز جمعه  ۹ فروردین ماه راهی بالکان می‌شوند.

تیم ملی تکواندو اسفند ماه سال ۹۷ در مسابقات بین المللی کیش و جام ریاست فدراسیون جهانی شرکت کرده بود و با ترکیبی غربال شده راهی صربستان می‌شود. مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی پیش از این اعلام کرده بود ممکن است ایران در همه اوزان در منچستر نماینده نداشته باشد و بدین ترتیب پیش بینی می‌شود در اوزانی که شانس موفقیت تکواندوکاران ایرانی بیشتر است اقدام به اعزام صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.