12

سپیده توکلی: تمام قد ایستادند که من نباشم | همه گفتند تمام شده‌ای

  • کد خبر : 18635
  • 17 فروردین 1398 - 14:51
سپیده توکلی: تمام قد ایستادند که من نباشم | همه گفتند تمام شده‌ای

سپیده توکلی ستاره پرش ارتفاع زنان ایران پس از رقابت در مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی برای مسابقات قهرمانی آسیا در صفحه شخصی خود گفت: تمام قد ایستادند که من نباشم اما خود را برنده می دانم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، سپیده توکلی در مسابقات دو و میدانی انتخابی تیم ملی طی دو مرحله همراه با آیلین بابکی برای کسب حد نصاب ورودی مسابقات قطر تلاش کرد اما موفق به کسب حد نصاب لازم نشد.

آخرین تلاش توکلی حضور در مسابقات ۱۵ فروردین بود که هم او و هم آیلین بابکی با نتیجه ۱.۷۸ متر به کار خود پایان دادند و برای کسب ورودی قطر ۵ سانتی متر کم آوردند.

اکنون ستاره با اخلاق دو و میدانی ایران در صفحه شخصی خود نسبت به این مسابقات و روندی که در ماه‌های گذشته طی کرده واکنش نشان داده است. واکنشی پرحرف و حدیث و گلایه‌هایی که سپیده را آزار می‌دهد. با این حال او معتقد است زندگی برای او همچنان ادامه دارد:

عید امسال متفاوت‌تر بود … ١٥ روز از سال ٩٨ گذشت و ما در این ۱۵ روز ما دو مسابقه دادیم و چیزی از نوروز و تعطیلات نفهمیدیم. تمرینات این فصل را بدون مربی و تنها به پشتوانه همسرم شروع کردم و همه گفتند تمام شده‌ای و نمی‌توانی ورودی را کسب کنی.

امسال هیچکس من را حمایت نکرد و همه تمام قد ایستادند که من نباشم. نه مربی تخصصی داشتم نه اردو نه حتی حمایت کلامی. پیروزی برای هرکس در هر برهه زمانی معانی مختلفی دارد و امروز من خودم را برنده می دانم زیرا از کاری که می‌کنم لذت می برم و این مسابقات آخرین مقصد من نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.