20

ندا زارع: هدف ما قهرمانی در اردن است | مومن زاده و ولی نژاد به تیم نوجوانان می پیوندند

  • کد خبر : 21932
  • 10 خرداد 1398 - 16:15
ندا زارع: هدف ما قهرمانی در اردن است | مومن زاده و ولی نژاد به تیم نوجوانان می پیوندند

سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر در مورد وضعیت این تیم در راه مسابقات نوجوانان آسیا در اردن توضیحاتی ارائه کرده است. او باید تاکید بر اینکه هدف ما قهرمانی در اردن است گفته است مهلا مومن زاده و یلدا ولی نژاد ملی پوشان پایه ایران در مسابقات بزرگسالان جهان در منچستر به تیم نوجوانان می پیوندند

ندا زارع در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: تیم ملی تکواندوی نوجوانان ۳۰ و ۳۱ تیر در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن حضور خواهد داشت و تمرینات تیم ملی از ۱۴ اردیبهشت آغاز شده و تا پیش از اعزام به اردن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روند انتخابی بازیکنان بدین صورت بود که در رده سنی نوجوانان یک دوره انتخابی آزاد داشتیم و پس از آن، برگزاری انتخابی درون اردویی بخش بعدی کار ما بود. در حال حاضر ۱۵ تکواندوکار در اردو داریم و ۱۰ نفر در ۱۰ وزن عازم مسابقات قهرمانی آسیا می شوند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به وضعیت مهلا مومن زاده و یلدا ولی نژاد گفت: مهلا و یلدا در مسابقات جهانی بزرگسالان در منچستر هم حضور داشتند و برای مسابقات اردن می توانند به تیم ملی نوجوانان کمک کنند. آنها نیز برای انتخابی بعدی که تعیین کننده ترکیب نهایی اعزامی است حضور خواهند داشت و انتخابی با حضور ۱۷ تکواندوکار برگزار می‌شود.

زارع عنوان کرد: هم مهلا مومن زاده و هم یلدا ولی نژاد تجربه حضور در مسابقات بزرگسالان جهان و مسابقات نوجوانان جهان را دارند و حضور آنها نقطه قوت تیم ماست  و روی مهلا و یلدا حسابی ویژه باز کرده‌ایم. تیمی در اختیار داریم که اغلب آن ها در مسابقات جهانی و آسیایی نونهالان حضور داشته اند و ساختار اصلی تیم را همان نفراتی تشکیل می دهند که در مسابقات جهانی نوجوانان در تونس مسابقه دادند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان تاکید کرد: مبینا کلیوند تجربه مسابقات جهانی نوجوانان تونس و نونهالان آسیا و جهان را دارد. غزل سلطانی، در نونهالان آسیا و جهان و در نوجوانان جهان حضور داشته که در تونس در مسابقه یک چهارم نهایی به حریف کانادایی اش که نقره گرفت باخت. آناهینا توکلی و یلدا رنجبر در نونهالان و نوجوانان جهان بازی کرده اند و هم رنجبر و هم نرگس میر نوراللهی تا آخرین اردوی سال قبل تیم جهانی نوجوانان با آن تیم بودند. مریم وسیله بر هم تجربه نونهالان آسیا و جهان را دارد و در مجموع تیمی پرامید در اختیار داریم.

او ادامه داد: ما از یک تیم بااستعداد برخوردار هستیم و به طور کلی کار در رده های پایه این مشکل را پدید می آورد که بازیکنان شما مدت زیادی در اختیار شما نمی مانند و به رده سنی بالاتر می روند. با این وجود امید و هدف ما قهرمانی در اردن و کسب سکوی اول تیمی است. این هدفی است که هر روز برای آن تلاش می کنیم و دست از آن نمی کشیم.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی *انتشار ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ – ساعت ۱۶:۱۲

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=21932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.