11

حضور کیمیا علیزاده در اردوی تیم دانشجویان | سروی: شرایط مالی فراهم شود به گرند پری می رویم

  • کد خبر : 22819
  • 26 خرداد 1398 - 20:56
حضور کیمیا علیزاده در اردوی تیم دانشجویان | سروی: شرایط مالی فراهم شود به گرند پری می رویم

زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو از حضور کیمیا علیزاده در اردوی تیم دانشجویان خبر داد و در خصوص اعزام تکواندوکاران ملی پوش به ژاپن نیز تاکید کرد اگر شرایط مالی فراهم شود به گرند پری می رویم.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از تسنیم، زهرا سروی درباره وضعیت تیم تکواندوی دانشجویان اعزامی به مسابقات یونیورسیاد ایتالیا اظهار داشت: پس از سپری کردن پیکارهای  انتخابی ترکیب دانشجویان با توجه به داشته‌های ما قطعی شده است. در حال حاضر تیم دانشجویان  تمرینات خود را دنبال می‌کند و امیدواریم با توجه به سوابق خوب تیم دانشجویان در بخش زنان در گذشته، امسال نیز حضوری موفقیت آمیز داشته باشیم.

وی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی تکواندو بانوان عنوان کرد: رقابت های قاره‌ای کسب سهمیه المپیک توکیو بهار سال آینده برگزار خواهد شد اما بدون تردید تا پیش از این مسابقات با برگزاری مسابقات آزاد کشوری و ورود به اردوی تیم ملی، بدته و ترکیب تیم ملی مشخص خواهد شد. تلاش ما بر این است در صورت فراهم شدن شرایط در یک یا دو دوره مسابقه بین المللی تدارکاتی نیز شرکت کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در مورد احتمال برگزاری یک اردوی مشترک دیگر با تیم ملی صربستان عنوان کرد: به دنبال این موضوع هستیم، اما هنوز صد در صد کارها انجام نشده است و این اردوی مشترک نهایی نیست و باید ببینیم چه پیش می آید.

سروی در خصوص حضور کیمیا علیزاده در تمرینات تیم تکواندو دانشجویان تصریح کرد: علیزاده بعد از پشت سر گذاشتن عمل جراحی، در ماه‌های گذشته به تمرینات بدنسازی پرداخته بود و از پنجشنبه هفته قبل نیز برای به دست آوردن آمادگی در تمرینات تیم ملی دانشجویان حضور یافت. علیزاده در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات یونیورسیاد ناپل قرار ندارد و فقط برای آمادگی بیشتر در کنار این تیم تمرین می کند. بدون شک علیزاده با بهبود شرایط در مسابقات انتخابی شرکت خواهد کرد تا بار دیگر با اثبات شایستگی به تیم ملی بازگردد.

وی در خصوص حضور ملی‌پوشان در مسابقات گرندپری اظهار داشت: منتظر اعلام رنکینگ جدید هستیم تا از شرایط اعضای تیم ملی برای حضور در این مسابقات مطلع شویم. در صورت قرار داشتن ملی‌پوشان در میان 32 نفر برتر رنکینگ و مهیا بودن شرایط مالی، دختران تکواندوکار ایران در مسابقات گرندپری ژاپن حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=22819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.