14
در ستایش نعمت زاده و سایرین

روش سلطه بر تکواندو دختران جهان | اسم رمز : مبینا !

  • کد خبر : 25874
  • 20 مرداد 1398 - 15:20
روش سلطه بر تکواندو دختران جهان | اسم رمز : مبینا !
مسابقات تکواندو نونهالان جهان در ازبکستان به پایان رسید. کسب ۶ طلا حاکی از سلطه دختران ایران در این رده بر تکواندو جهان بود. سلطه مبینا ها!

دختران قهرمانتکواندوی ایران در ازبکستان جشن قهرمانی گرفت و دختران تکواندوکار در رده نونهالان و با هدایت اعظم درستی توان خود را به رخ رقبا کشیدند. توانی که البته باید برای آینده در مسیر معقول به کار گرفته شود.

مبینا نعمت زاده در روز نخست، چراغ اول طلایی ها را روشن کرد و در ادامه ۵ طلا و یک نقره دیگر از راه رسید. این موفقیت و به طور ویژه طلای مبینا نعمت زاده و سپس مبینا بخشی‌نژاد یاد مبینا نژاد تکواندوکار برجسته ایران در مسابقات جهانی نوجوانان کانادا را زنده می کند.

گروه مبیناها ستاره های ما در آینده هستند. از نسل تیم قهرمان جهان در ۲۰۱۶ در کانادا غیر از مبینا نژاد، مبینا شاکری و مبینا بابالو را داریم و حالا مبینا نعمت زاده و مبینا بخشی‌نژاد. این اسم رمز موفقیت تکواندوی ایران است.

گذشته از نام ها، دختران ایران در رده های سنی پایه در عرصه بین المللی می درخشند اما ماموریت اصلی جایی آغاز می شود که آن ها باید برای رده های سنی بالاتر و مسابقات قهرمانی جهان و المپیک آماده شوند. به نظر می رسد چالش اصلی در همین دوران گذار، منتظر دختران ماست.

ثبات در باقی ماندن در اوج، عاملی برای ماندگاری یک قهرمان در اذهان است. ورزش بیرحم تر از آن است که مدالیستی در مسابقات تکواندوی نونهالان جهان را برای مدتی طولانی به خاطر بسپارد پس کارهای اصلی در پیش است و برای جشن گرفتن زود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.