17

آکادمی پونا مشهد 5 نماینده البرز صفر | پیروزی آسان شاگردان ماهرخ خلیقی

  • کد خبر : 26904
  • 31 مرداد 1398 - 21:13
آکادمی پونا مشهد 5 نماینده البرز صفر | پیروزی آسان شاگردان ماهرخ خلیقی

در دومین دیدار از دور رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان در گروه دوم در رشت تیم آکادمی پونا مشهد در یک بازی آسان و بی دردسر از سد البرز عبور کرد تا به علم و ورزش گیلان، حریف بعدی خود آماده باش دهد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه دیدارهای روز نخست از فصل جدید لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز پنج شنبه ۳۱ مرداد در رشت تیم آکادمی پونا مشهد موفق شد با پیروزی در ۳ مسابقه انفرادی و ۲ بازی دوبل، صدرنشین گروه دوم شود.

در این مسابقه، آکادمی پونا کار سختی برای غلبه بر البرز نداشت. البرز، خسته از دیدار ظهر امروز برابر علم و ورزش گیلان که به شکست این تیم انجامید یارای مقاومت در برابر آکادمی پونا را نداشت.

در این بازی ابتدا فاطمه احمدزاده از آکادمی پونا در مسابقه انفرادی اول ۲ بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۷ کیمیا ساسانی از البرز را شکست داد. در دومین مسابقه انفرادی، رومینا تاجیک از آکادمی پونا با همین نتیجه و با امتیازات ۲۱ بر ۵ و ۲۱ بر ۱۳ برابر مریم برزگری از البرز به پیروزی رسید.

در مسابقه دوبل اول؛ تیم دو نفره نرگس افشاری و رومینا تاجیک از آکادمی پونا ۲ بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۴ برابر تیم دوبل کیانا هاشمی و کیمیا ساسانی از البرز پیروز شدند و سپس نوبت به تیم دوبل پونا شامل فائقه بقائری و مهتاب پاداری رسید تا در ۲ گیم و با امتیازات ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۴ از سد تیم دوبل البرز با ترکیب نغمه مهرجو و سنا اکبری پور عبور کنند.

در آخرین مسابقه که حکم سومین دیدار انفرادی (سینگل) را داشت نرگس افشاری ۲ بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۴ و ۲۱ بر ۱۱ با برتری بر کیانا هاشمی، آکادمی پونا را پیروز کرد. در اولین دیدار امروز علم و ورزش گیلان ۳ بر ۲ البرز را شکست داده بود.

آکادمی پونا مشهد با ترکیب فاطمه احمدزاده، مبینا نبی نژاد، فائقه بقایری، مهتاب پاداری، زینب ارحمی چیتگر، ملیکا یحیایی، رومینا تاجیک و نرگس افشاری با هدایت ماهرخ خلیقی در لیگ ۹۸ حضور دارد.

در ترکیب تیم البرز سنا اکبری پور، مهرناز رسولی، عطیه رهبری نیا، زهرا کهریزی، کیانا هاشمی، شیوا پذیرفتکار، نغمه مهرجو، مریم بزرگری و کیمیا ساسانی با مربیگری معصومه حضوری روانه لیگ شده اند.

بخش ویژه لیگ برتر بدمینتون ۹۸

iwsports instagram telegram روز سوم ووشوی جوانان آسیا | ستایش تک فلاح و نازنین بازدار نقره ای شدند

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=26904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.