13

درباره نقش پنهان یک ستاره در موفقیت‌های سایپا: آرزو صدقیانی زاده

  • کد خبر : 27779
  • 10 شهریور 1398 - 13:54
درباره نقش پنهان یک ستاره در موفقیت‌های سایپا: آرزو صدقیانی زاده

سایپا این روزها تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان است. در هیاهوی نقش پررنگ شهین افلاکی در گل‌های زده سایپا، سیوهای اعظم آخوندی و نمایش هوشمندانه فرشته کریمی نقش یک بازیکن کلیدی است و شاید در رأس اهمیت: آرزو صدقیانی زاده

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس: آرزو صدقیانی زاده با گذشت زمان تبدیل به بازیکنی باتجربه اما همچنان آماده و سرحال شده است. پس از کسب افتخارات متوالی که آخرین آن قهرمانی با نامی نو در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان بود او چالش جدیدش را در خانه دنبال می‌کند.

سایپا، خانه آرامش آرزو صدقیانی زاده است. شماره ۱۰ در پخته‌ترین زمان دوران حرفه‌ای خود قرار دارد و این را در دیدار حساس تیمش برابر هیئت خراسان رضوی در هفته سوم لیگ برتر به نمایش گذاشت.

گرچه این روزها نگاه‌ها به عدد گل‌های شهین افلاکی، کاریزمای حضور فرشته کریمی، ذهن نیلوفر اردلان درخشش اعظم آخوندی در قفس توری سایپا است اما اغراق نیست اگر بگوییم هم آرزو صدقیانی زاده در این موفقیت‌ها ویژه‌تر از چیزی است که تصور می‌شود.

عقب گیر سایپا، به برنامه دفاعی نارنجی‌ها قوام می‌بخشد. او در جریان نبرد با مشهدی‌ها، هر زمان که حریف با محوریت سارا شیربیگی و شرکا قصد دروازه آخوندی را می‌کرد، به سازمان دفاعی سایپا نظم می‌داد و حتی در اوج بی نظمی‌ها، ناجی بزرگی برای تیمش بود.

گرچه به طور معمول در دنیای توپ گرد گلزن ها یا شومن ها دیده می‌شوند اما آرزو صدقیانی زاده، دختر نیک سایپا، بدون نمایش و سر و صدا، می‌جنگد و ستون پابرجای سایپا در زمین است. تصور سایپا بدون حضور آرزو برابر هیئت خراسان رضوی بدون تردید تصویری از یک تیم بازنده را می‌سازد.

وجود آرزو برای سایپا نعمت است و البته که او بخشی از برنامه بزرگ سایپا در این فصل است. مثل سایرین، سهیم در موفقیت اما دارای جایگاهی کلیدی و روحیه بخش برای همه.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.