13

قهرمانی مریم حاجی اسدالله در مسابقات مقدماتی جهانی پاراگلایدر

  • کد خبر : 27926
  • 13 شهریور 1398 - 10:33
قهرمانی مریم حاجی اسدالله در مسابقات مقدماتی جهانی پاراگلایدر

مریم حاجی اسدالله قهرمان پا را گلایدر زنان ایران موفق شد در مسابقات مقدماتی جهانی پا را گلایدر در ترکیه صاحب مقام نخست شود. او در ۳۲ سالگی همچنان با شور و اشتیاق به زندگی ورزشی خود ادامه می‌دهد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ رقابت‌های مرحله مقدماتی جهانی پاراگلایدر و مقدماتی سوپر فینال جهانی با شرکت ۷۴ ورزشکار از ۱۲ کشور در آکسارای ترکیه برگزار شد و در بخش زنان، مقام نخست به مریم حاجی اسدالله رسید.

ایران به عنوان یکی از کشورهای در حال توسعه در رشته پاراگلایدر در این مسابقات ۲۰ شرکت کننده داشت که مریم حاجی اسدالله تنها ورزشکار زن ایرانی این مسابقات بود و در نهایت توانست در بخش زنان اول شود.

پاراگلایدر  رشته‌ای است که نگاه به آن تفریحی است تا ورزشی حرفه‌ای. قدمت پاراگلایدر در ایران، بیش از ۲۰ سال است. مریم حاجی اسدالله البته فعال‌ترین زن ایرانی در رشته پاراگلایدر است که در سال ۲۰۱۳ برای نخستین بار در یک رویداد بین المللی مسابقه داد و اکنون پس از ۶ سال از حضور در میادین برون مرزی تجارب جدیدی به دست آورده است.

نکته ویژه در مورد مریم حاجی اسدالله این است که او با انجام یک پرواز تفریحی به این رشته علاقمند شده و از زمان ورود به رشته پاراگلایدر به طور شخصی برای علاقه خود هزینه کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=27926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.