14
با اختلاف یک امتیازی نسبت به ملیحه رجبی

مژگان رحمانی قهرمان لیگ برتر دارت استان تهران شد

  • کد خبر : 66697
  • 12 شهریور 1400 - 13:45
مژگان رحمانی قهرمان لیگ برتر دارت استان تهران شد
برترین های لیگ برتر دارت زنان استان تهران معرفی شدند و مژگان رحمانی ستاره بین المللی ایران قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران ، در مسابقات لیگ برتر دارت استان تهران که با حضور ۱۲ بازیکن برگزار شد “مژگان رحمانی” لژیونر و ملی پوش کشورمان بدون شکست و کسب ۴۲ امتیاز برای پنجمین سال متوالی قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.

نزدیک ترین رقیب رحمانی، ملیحه رجبی بود که تنها یک امتیاز کمتر از رحمانی به دست آورد. در مسابقه رودرروی رحمانی و رجبی، در بازی برگشت کار به تساوی کشیده شد در حالی که در بازی رفت مژگان رحمانی پیروز شده بود تا همین نتیجه، تاثیر مستقیم در تعیین قهرمان داشته باشد.

مژگان رحمانی که حالا برند دارت ایران در صحنه بین المللی است در لیگ تهران، علاوه بر تساوی برابر ملیحه رجبی، یک تساوی نیز در بازی رفت برابر روژین غفوری که عنوان سوم لیگ را کسب کرد، در کارنامه داشت.

“ملیحه رجبی” با ۴۱ امتیاز نائب قهرمان شد و “روژین غفوری” با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد، پانیذ تراب نژاد با ۳۰ امتیاز چهارم و سیده لیلا مهرجو با ۲۵ امتیاز پنجم شدند.

در رقابتهای زیر گروه لیگ برتر بانوان‌که با حضور ۶ دارتر برگزار شد، افروز محبوب توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند، نیایش پازوکی دوم شد و لیلا فروزان و سودابه اصغرپور عناوین سوم و چهارم را بدست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.