7
مسابقات دارت آزاد جهانی مالزی

صعود مژگان رحمانی و تیمش به جمع چهار تیم برتر

  • کد خبر : 94479
  • 21 مهر 1402 - 10:35
صعود مژگان رحمانی و تیمش به جمع چهار تیم برتر
در مسابقات دارت آزاد جهانی مالزی، مژگان رحمانی بازیکن ایرانی تیم "دوری" مالزی همراه با تیمش به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات دارت آزاد جهانی مالزی به عنوان رویداد بزرگ آزاد دارت جهان پس از چهار سال تعطیلی به دلیل کرونا، در شهر “جوهور باهور” مالزی از سر گرفته شد و مژگان رحمانی ستاره دارت ایران در این رقابت‌ها حضور دارد.

رحمانی که چهره سرشناس دارت ایران در صحنه بین‌الملل است در این رقابت‌ها در قالب تیم “دوری” مالزی مسابقه می‌دهد و در رقابتی نزدیک همراه با تیمش به جمع چهار تیم برتر تورنمنت راه یافته است.

این مسابقات کاپ جهانی است و در بخش مردان تنوع تیم‌هایی از قاره‌های مختلف دارد اما در بخش زنان ۶۰ ورزشکار و از  تیم‌هایی از فیلیپین، ژاپن، چین، هنگ‌کنگ، تایلند، مالزی، سنگاپور، هند و برونئی شرکت دارند.

نکته قابل‌توجه در مورد مژگان رحمانی این است که او یک سال پس از آسیب‌دیدگی جدی‌اش از ناحیه دست به رقابت حرفه‌ای بازگشته و دوباره در میادین بین‌المللی حاضر شده است.

آخرین باری که این مسابقات برگزار شد در سال ۲۰۱۹ بود و مژگان رحمانی توانست در آن مسابقات قهرمان شود. او امسال در بخش انفرادی با پرچم ایران رقابت کرد.

رحمانی در رقابت انفرادی، از گروهی که در آن نمایندگان تایلند، مالزی، چین و سنگاپور حضور داشتند صعود کرد و کار خود را در دور حذفی ادامه خواهد داد.

در مسابقات تیمی نیز، مژگان رحمانی همراه با هم تیمی‌اش، آزمی عاریف توانست با ۴ پیروزی پیاپی به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یابد و در این مرحله نیز با پیروزی 3 بر 2 در یک مسابقه پیچیده، به نیمه نهایی رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.