14
سفر ستاره بین‌المللی دارت ایران به انگلیس

مژگان رحمانی اولین ایرانی سازمان حرفه‌ای دارت جهان شد

  • کد خبر : 79334
  • 17 اسفند 1400 - 20:24
مژگان رحمانی اولین ایرانی سازمان حرفه‌ای دارت جهان شد
مژگان رحمانی ستاره بین‌المللی دارت ایران به انگلیس سفر می‌کند تا به عنوان اولین ورزشکار ایرانی سازمان حرفه‌ای دارت جهان در معتبرترین رویداد جهانی این رشته حضور یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مژگان رحمانی ستاره دارت ایران، فردا عازم انگلیس می‌شود تا به معتبرترین مسابقات جهانی دارت ملحق شود.

مسابقات PDC یا سازمان حرفه‌ای دارت جهان رقابتی با حضور ستارگان اول دارت جهان است که به صورت ۵ مرحله‌ای برگزار می‌شود.

مژگان رحمانی اولین ورزشکار ایرانی است که وارد این مسابقات می‌شود. هر مرحله از مراحل پنج گانه مسابقات پی دی سی، ۴ استیج یا دور مسابقه دارد که مراحل اول تا سوم در انگلیس، مرحله چهارم در آلمان و مرحله پنجم بار دیگر در انگلیس برگزار خواهد شد.

دختر شماره یک دارت ایران روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند در برنلی انگلیس مسابقه خواهد داد و سپس به ایران باز می‌گردد تا بار دیگر در اوایل اردیبهشت برای مرحله دوم این مسابقه به ویگان در انگلیس برود.

مژگان رحمانی علاوه بر این که نماینده ایران است، یکی از دو نماینده آسیا به شمار می‌رود و میکورو سوزوکی از ژاپن دیگر زن آسیایی حاضر در این رویداد است.

برنده هر مرحله این مسابقات پنج هزار پوند جایزه می‌گیرد اما هدف اصلی شرکت‌کنندگان، قرار گرفتن در رده اول یا دوم در مجموع ۵ مرحله و راهیابی به دور نهایی مسابقات جهانی پی دی سی در دی ماه سال آینده است.

مژگان رحمانی در سال‌های اخیر در پی شرکت در رویدادهای مختلف بین‌المللی دارت به چهره‌ای شناخته شده در این رشته در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است و حضور در مسابقات پی دی سی، احتمالاً افتخاری است که تکرار آن تا مدتی بسیاری طولانی غیرقابل تکرار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.