17

ابراز همدردی باشگاه چلسی با دختر آبی (عکس)

  • کد خبر : 28384
  • 21 شهریور 1398 - 13:12
ابراز همدردی باشگاه چلسی با دختر آبی (عکس)

باشگاه چلسی با انتشار متنی در صفحه رسمی خروجی توییتر خود با دختر آبی همدردی کرد. دختر آبی نامی است که روی سحر خدایاری پس از خودسوزی وی نهاده شده است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ باشگاه چلسی نیز به صف باشگاه ها و فوتبالیست هایی پیوست که تاسف خود را از مرگ سحر خدایاری دختر جوان هوادار استقلال در ایران اعلام کرده اند.

واکنش باشگاه چلسی به درگذشت سحر خدایاری اینگونه بوده است:”ما از شنیدن خبر فوت سحر خدایاری بسیار ناراحت شدیم. فوتبال ورزشی همگانی است و ما معتقدیم امکان حضور استادیوم ها باید برای همه فراهم باشد.”

این در حالی است که پیش از این باشگاه آ اس رم ایتالیا در واکنش به خودسوزی دختر آبی در صفحه توییتر خود، بخشی از لوگوی خود را به رنگ آبی درآورده بود. جمعی از بازیکنان و خبرنگاران ورزشی در اقصی نقاط جهان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.

سحر خدایاری اهل قم، در جریان دیدار تیم های استقلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا زمانی که قصد داشت با لباس مبدل وارد ورزشگاه آزادی تهران شود بازداشت شد و پرونده وی به دادسرا فرستاده شده بود.

وی در برابر واحد قضایی اقدام به خودسوزی کرد و پس از چند روز در بیمارستان شهید مطهری تهران جان خود را از دست داد. فیفا قرار است در زمینه موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها هیئتی را به تهران بفرستد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.