12

سرمربی تیم پویندگان فجر شیراز پس از پیروزی بر شهروند : خستگی راه کارمان را سخت کرد

  • کد خبر : 29512
  • 04 مهر 1398 - 6:08
سرمربی تیم پویندگان فجر شیراز پس از پیروزی بر شهروند : خستگی راه کارمان را سخت کرد

سرمربی تیم پویندگان صنعت فجر شیرازدر مورد دیدار تیمش برابر شهروند ساری در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان صحبت و تاکید کرد خستگی راه کار این تیم را دشوار کرد.

محبوبه رضوی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در خصوص بازی تیمش در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان در ساری و برتری برابر شهروند اظهار کرد: نیمه اول خوب بازی نکردیم. بازیکنان به دلیل خستگی راه نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و همین مسئله باعث شد که یک گل دریافت کنیم و نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به میزبان واگذار کنیم و به رختکن برویم.

وی با تأکید بر اینکه خستگی راه بازیکنان تیم پویندگان را تحت فشار قرار داد، بیان کرد: با توجه به اینکه اواخر شهریورماه است، نبود بلیط و تکمیل ظرفیت اتوبوس و قطارها موجب شد که پنج شنبه دیر موقع به ساری برسیم و بازیکنان زمان مناسبی برای استراحت نداشته باشند. طولانی بودن راه و خستگی بازیکنان در عملکرد آنها اثرگذار بود و در نیمه اول نتوانستند تاکتیک ها را به خوبی در زمین اجرا کنند.

رضوی اضافه کرد: اما خوشبختانه بین دو نیمه با صحبت هایی که انجام شد و تلاش بازیکنان توانستیم موقعیت های گل زیادی را بر دروازه تیم حریف ایجاد کنیم و سه گل به ثمر برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: البته در نیمه اول قبل از سوت پایان بازی هم یک گل وارد دروازه حریف کردیم که متأسفانه داور این گل را مردود اعلام کرد که تصمیم در مورد این موضوع را بر عهده کارشناسان داوری می گذارم.

سرمربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در پایان سخنانش ابراز کرد: به طور کلی بازی خوبی بود و ما موفق شدیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. انشالله با انگیزه و انرژی مضاعفی خود را برای هفته های آینده آماده کنیم و شرایط تیم هر هفته بهتر و بهتر شود.

تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز با پیروزی در ساری دومین برد پیاپی خود در این فصل را به دست آورد و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.