12

لیگ جهانی کاراته مسکو | مدال طلا بر گردن بهمنیار ؛ سارا متوقف شدنی نیست

  • کد خبر : 30134
  • 14 مهر 1398 - 16:35
لیگ جهانی کاراته مسکو | مدال طلا بر گردن بهمنیار ؛ سارا متوقف شدنی نیست

در ادامه مسابقات لیگ جهانی کاراته مسکو به عنوان مرحله ششم لیگ برتر کاراته وان، سارا بهمنیار صاحب نشان طلا شد. او برای دومین بار متوالی این عنوان را به دست آورده و چشم کاراته جهان را به خود خیره کرده است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ مرحله ششم لیگ جهانی کاراته ۲۰۱۹ روسیه در مسکو برگزار شد و سارا بهمنیار کاراته‌ای گیلانی امروز یکشنبه ۱۴ مهر بار دیگر درخشش خود را تکرار کرد چند هفته پس از طلایی شدن او در مرحله پنجم لیگ جهانی در توکیو، این طلای خود را در روسیه تکرار کرد.

سارا بهمنیار در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم در اولین گام کارمن کلمنت از مجارستان را ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و حریف ایمن طالب الجزایری شد که این کاراته کا را نیز ۲ بر صفر شکست داد.

کاراته کای جوان ایران سومین مسابقه خود را برابر یی تینگ تانگ از هنگ کنگ برگزار کرد و ۲ بر صفر پیروز شد و در مسابقه چهارم برابر نادیا مورالس کاراته کای خوشنام اسپانیایی ۳ بر یک به برتری رسید. این پیروزی به نوعی انتقام شکست از نادیا مورالس در دور اول جدول شانس مجدد کاراته وان رباط در مراکش بود.

در مرحله نیمه نهایی و دری قدمی فینال، سارا در یک رقابت نفس گیر و جنگی تمام عیار برابر ران ران لی از چین در وقت قانونی ۳ بر ۳ مساوی کرد و برتری در قانون سنشو او را به فینال برد. ران ران لی همان کاراته کایی بود که در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان مانع برنز گرفتن بهمنیار شده بود.

در دیدار نهایی، سارا هوبریش از آلمان حریف بهمنیار بود و در فینال دو سارا، نسخه ایرانی یک بر صفر پیروز شد. بدین ترتیب سارا بهمنیار مدت کوتاهی پس از طلای توکیو، مدال طلای مسکو را هم کسب کرد و حالا در یک قدمی کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ قرار دارد. مدال طلا بر گردن بهمنیار بخشی از شایستگی های اوست.

المپیک در یک قدمی سارا بهمنیار است و البته حالا از او انتظار می رود در المپیک گزینه کسب مدال باشد. انتظاری که دیگر نابجا نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.