19

هفته دوم لیگ برتر والیبال | پیروزی قاطع سایپا و ذوب آهن و نخستین برد باریج اسانس

  • کد خبر : 33598
  • 14 آذر 1398 - 21:12
هفته دوم لیگ برتر والیبال | پیروزی قاطع سایپا و ذوب آهن و نخستین برد باریج اسانس

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی قاطع سایپا و ذوب آهن و نخستین برد باریج اسانس کاشان همراه بود. سایپا در خانه برابر اکسون و ذوب آهن در قم برابر افق به پیروزی رسیدند و در شیراز نیز ستارگان در خانه از سد اطلس عبور کرد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۱۴ آذر ۹۸ با برگزاری ۴ مسابقه به انجام رسید و تیم های سایپا و ذوب آهن در روز استراحت پیکان به دومین پیروزی فصل خود دست پیدا کردند.

در مهم ترین بازی امروز در تهران، سایپا به دیدار اکسون رفت و موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهد و دومین برد خود را جشن بگیرد. شاگردان مریم هاشمی در این بازی مقتدرانه حریف خود را شکست دهد و اکسون از عدد ۱۵ فراتر نرفت.

این پیروزی با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۴ برای مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر یعنی سایپا رقم خورد و روند حرکتی این تیم به سوی قهرمانی را در مسیر رشد حفظ کرد.

در قم، تیم ذوب آهن در یک بازی آسان تیم تازه وارد افق قم را ۳ بر صفر شکست داد. شاگردان فریبا صادقی در این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۱۱ افق را در سالن پیامبر اعظم (ص) قم از پیش رو برداشتند در حالی که با چند غایب به قم سفر کرده بودند.

سبزهای اصفهان در قم بی دردسر پیروز شدند. افق تیمی بی خطر اما قابل احترام بود

در قزوین، باریج اسانس کاشان با پیروزی ۳ بر یک برابر شورا و شهرداری قزوین به اولین پیروزی فصل خود دست پیدا کرد. جدال دو تیم در ست اول به شکلی نفس گیر و شانه به شانه با پیروزی ۲۵ بر ۲۳ باریج اسانس پایان یافت.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه در ست دوم نیز ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند اما پیروزی ۲۵ بر ۲۳ قزوینی ها در ست سوم میزبان را به بازگشت امیدوار کرد. این امید البته واهی بود و باریج اسانس در ست چهارم حریف سرسخت و محترم خود را ۲۵ بر ۲۱ شکست داد و به هدف نهایی خود رسید.

در شیراز، تیم ستارگان فارس توانست با برتری ۳ بر یک برابر اطلس تهران اولین برد خود در این فصل را به دست بیاورد. شیرازی ها در ست اول غافلگیر شدند و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کردند اما با پیروزی ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۷ در ست های بعدی در نهایت۳ امتیاز این بازی را از آن خود کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.