13

آیا مسابقات انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان به دلیل آلودگی باید لغو می‌شد؟

  • کد خبر : 35450
  • 04 دی 1398 - 18:21
آیا مسابقات انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان به دلیل آلودگی باید لغو می‌شد؟

مسابقات انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در حالی قرار است روز پنج شنبه ۵ دی ماه ۹۸ برگزار شود که وضعیت آب و هوای تهران از نظر میزان آلاینده‌ها شرایط نامناسبی است. با وجود برگزاری مسابقات در پارک چیتگر این سوال پیش می‌آید که آیا مسابقات انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان به دلیل آلودگی باید لغو می‌شد؟

آی دبلیو اسپورتس – مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا بهمن ماه ۹۸ در تایلند برگزار می‌شود و به همین منظور مسابقات انتخابی تیم ملی برای روز پنج شنبه ۵ دی ۹۸ برنامه ریزی شده است.

این مسابقات قرار است با حضور ۶ رکابزن برجسته کوهستان در پارک چیتگر تهران برگزار شود اما مشکل این روزهای تهران آلودگی است به طوری که این سوال پیش آمده که مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در چنین وضعیتی چطور برنامه ریزی شده است؟

فدراسیون دوچرخه سواری می‌گوید وضعیت هوای پارک چیتگر نسبت به تهران بهتر است و در اندازه‌ای هست که برای برگزاری این مسابقه قابل قبول باشد زیرا از مرکز آلودگی فاصله دارد و بنا بر این مشکلی برای دوچرخه سواران ایجاد نمی‌کند.

در همین حال، فرانک پرتوآذر شناخته شده ترین چهره دوچرخه سواری زنان ایران یکی از منتقدان برگزاری این مسابقات در هوای آلوده است. او به مهر گفته است که این وضعیت روی سلامتی اش اثر می‌گذارد و رکاب زدن در این شرایط سبب سردرد می‌شود و لزومی نداشته این مسابقه در این وضعیت برگزار شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.