11

تورنمنت فوتبال بانوان در ایتالیا ؛ پایان راه ایران با شکست برابر میزبان

  • کد خبر : 3587
  • 09 اردیبهشت 1397 - 1:05
تورنمنت فوتبال بانوان در ایتالیا ؛ پایان راه ایران با شکست برابر میزبان

تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 17 سال دختر ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت فوتبال بانوان در ایتالیا با 8 گل برابر تیم قدرتمند آمریکا شکست خورد. شکستی که قابل پیش بینی بود و میدانی برای تجربه اندوزی دختران ایران پدید آورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛تیم ملی فوتبال بانوان زیر 17 سال ایران به منظور کسب تجربه و آمادگی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی این رده سنی در سطح آسیا در یک دوره مسابقه بین المللی به نام تورنمنت Torneo delle Nazioni در ایتالیا شرکت کرد.

تیم ملی فوتبال بانوان زیر 17 سال ایران در اولین روز از تورنمنت فوتبال بانوان در ایتالیا برابر آمریکا قرار گرفت و 8 بر صفر بازنده شد. این بازی اولین مسابقه ایران در این دور رقابت 4 تیمی گروهی بود و ایران 2 بازی دیگر در این مسابقات در پیش داشت.

در دیگر بازی از روز اول تورنمنت فوتبال بانوان در ایتالیا ،میزبان مسابقات 2 بر صفر اسلوونی را شکست داد. دومین دور مسابقات اما با کسب اولین امتیاز توسط دختران فوتبالیست ایران همراه شد.

ایران در حالی که گلنوش خسروی بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل آسیب دیدگی شدید در بازی با آمریکا از دست داده بود با ارائه یک بازی خوب و قابل توجه برابر اسلوونی به تساوی یک بر یک رسید. نتیجه ای که تحسین کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی را برانگیخت.

تساوی برابر اسلوونی نشان داد ایده خسرویار در مورد این که تیم ملی فوتبال دختران در حال آموزش و کسب تجارب جدید است در مسیر درستی قرار دارد. شاید اگر بازی ایران و آمریکا در روز اول مسابقات برگزار نمی شد شکست 8 بر صفر نیز هرگز رقم نمی خورد.

سومین بازی تیم ملی در تورنمنت فوتبال بانوان روز شنبه برابر ایتالیا میزبان تورنمنت برگزار شد. ملی پوشان ایران به مصاف ایتالیا رفتند که این بازی با نتیجه 3-1 به نفع ایتالیا به پایان رسید. گل دوم ایتالیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل اول ایران آفساید اعلام شد. در دقیقه 68 بازی رقیه جلال نسب گل اول را به ثمر رساند.

بدین ترتیب پرونده حضور ایران در این تورنمنت بسته شد. مسابقاتی که تجربه ای گران بها برای تیم ملی فوتبال دختران زیر 17 سال ایران تلقی می شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.