14

تیم ملی والیبال بانوان در انتخابی المپیک | هدف کسب تجربه است و بس

  • کد خبر : 39466
  • 11 دی 1398 - 12:02
تیم ملی والیبال بانوان در انتخابی المپیک | هدف کسب تجربه است و بس

تیم ملی والیبال بانوان ایران از ۱۷ دی ۹۸ کار خود را در مسابقات انتخابی المپیک آغاز می‌کند. پای ثابت میزبانی‌های والیبال زنان آسیا این بار نیز میزبان است: تایلند. تیم میترا شعبانیان با ترکیبی از بازیکنان جوان در این مسابقات وارد سلسله مسابقاتی تدارکاتی می‌شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – شاید تیم ملی والیبال بانوان از این نظر که به رویدادی مثل انتخابی المپیک به چشم یک رقابت تدارکاتی نگاه می‌کند یک استثنا محسوب شود. دلیل آن هم این است که ایران شانسی برای صعود به المپیک ندارد پس ترجیح می‌دهد در انتخابی المپیک، بذری برای برداشت در مسابقات امیدهای آسیا در آینده بنشاند.

مسابقات از ۱۷ دی در تایلند آغاز می‌شود و ۲۶ دی به پایان می‌رسد. ایران ۱۷ دی با قزاقستان روبرو می‌شود، ۱۸ دی با کره جنوبی روبرو خواهد شد و ۱۹ دی نیز با اندونزی دیدار می‌کند. هدایت تیم ملی را میترا شعبانیان بر عهده دارد که سرمربی موقت تیم ملی است.

تمرین تیم ملی والیبال بانوان

شعبانیان پیش تر گفته بود که در حال تشکیل تیم ملی ب است و سپس عنان کار را در اختیار سرمربی جدید قرار می‌دهد تا اگر سرمربی جدید خواست تیم ب را حفظ کند یا تعدادی از نفرات آن را به تیم اصلی ببرد.

روند آماده سازی تیم اعزامی به تایلند شامل ۳ اردوی داخلی در کمپ تیم ملی والیبال بانوان بوده است که آخرین آن جمعه ۱۳ دی به پایان می‌رسد. خبر خوب این است که چون بازیکنان از تیم‌های باشگاهی و کوران تمرین آنها به تیم ملی ملحق شدند وضعیت بدنی قابل قبولی داشته‌اند.

بازیکنان ایران در مسابقات انتخابی المپیک

فاطمه امینی، هاله متقیان، فاطمه عنایت، زهرا کریمی، حانیه محتشمی‌پور، آیتک سلامت، اسما سعیدی، سارا نظری، الهام فلاح، ریحانه کریمی، مینا روستا، نگین شیرتری، مونا آشفته و الهه پورصالح بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک هستند.

سرگل علی‌زاده (سرپرست)، میترا شعبانیان (سرمربی)، اعظم عیدی و صفورا گل افشان (مربیان)، اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپیست) و زهرا کلهر (مربی بدنساز) ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

برنامه بازی‌های تیم ملی والیبال زنان در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰

سه شنبه، ۱۷ دی : ایران- قزاقستان / ‏‬ ساعت ۹:۳۰ صبح

چهارشنبه، ۱۸ دی : ایران- کره جنوبی / ‏‬ ساعت ۱۲

پنج‌شنبه، ۱۹ دی: ایران- اندونزی / ‏ ساعت ۹:۳۰ صبح

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۱ دی ۱۳۹۸ – ساعت ۱۲:۰۲

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.