21

اعزام دختران کاراته ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن ؛ بدون تیم امید

  • کد خبر : 3986
  • 16 اردیبهشت 1397 - 19:01
اعزام دختران کاراته ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن ؛ بدون تیم امید

تیم های ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی ژاپن می شوند اما مشکلات مالی سبب شده فدراسیون کاراته تیم امید را به ژاپن اعزام نکند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در حالی برگزار می شود که دختران ایران پس از سپری کردن هفته ها تمرین پرفشار ، امیدوار به کسب مدال در این مسابقات هستند.

در کاتا نیز چشم ایران به حدیثه جمال و زینب حسینی است. در کومیته 7 نفر در ترکیب تیم های ملی حضور دارند: در ترکیب نوجوانان در منهای 47 کیلو مهسا میرزایی ، در منهای 54 کیلو معصومه محسنیان و در به اضافه 54 کیلو حدیثه طالبی روی تاتامی می روند.

 در تیم جوانان نیز در منهای 48 کیلو لیلا برجعلی ، در منهای 53 کیلو فاطمه خنکدار ، در منهای 59 کیلو مبینا حیدری و در به اضافه 59 کیلو نگین آلتونی حضور دارند. مربی تیم کاتا فرحناز ارباب و مربی تیم کومیته ، سمانه خوش قدم و فاطمه قاسمی هستند.

دختران آینده ساز فردای کاراته ایران در ژاپن بخش جدیدی از زندگی ورزشی خود را تجربه می کنند. حضور در این رویداد آسیایی به معنای شروعی بر مسیری است که پیش تر ستارگان ما مثل حمیده عباسعلی طی کرده اند. مسیری سراسر امید و روشنی.

لغو اعزام امیدها

تیم امید ایران در حالی به این مسابقات اعزام نمی شود که مشکلات مالی سبب شده فدراسیون کاراته قید اعزام کاراته کاهای دختر رده سنی امید به ژاپن را بزند و نیاز به توضیح نیست که رده سنی امید ، رده پشتیبان تیم بزرگسالان محسوب می شود. فدراسیون کاراته با موانع مالی شدیدی مواجه است و در زمینه اعزام ها دغدغه دارد.

همین مسئله سبب شده تیم کاراته امید راهی ژاپن نشود. وجود مشکلات مالی در فدراسیون مدال آور کاراته در راه بازی های آسیایی جاکارتا و در شرایطی که کاراته در المپیک 2020 حاضر خواهد بود و شرایط برای کسب سهمیه حساس است ، نگران کننده ارزیابی می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.